2014 rok
- Pomiar głośności reklam nadawców telewizyjnych od października do listopada 2014 r. pdf 1MB
- Analiza kampanii wyborczej w mediach publicznych i komercyjnych przed wyborami samorządowymi w 2014 r.
Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych - raport pdf 974 KB
Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych - raport pdf 2,5 MB
- Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej w roku 2014 i porównanie z rokiem 2012, październik 2014 r. docx 562 KB
- Analiza kampanii wyborczej w mediach publicznych i komercyjnych przed wyborami do Parlamentu Europejskiego w 2014 r.
- Ekspertyza: Wpływ reklam wybranych produktów spożywczych na zdrowie dzieci - Prof. dr hab. n. med. Małgorzata Kozłowska-Wojciechowska, Warszawski Uniwersytet Medyczny doc 64 KB
- Analiza ofert programowej w usługach na żadanie. Analiza Biura KRRiT nr 4/2014, listopad 2013 r. pdf 267 KB
- Udział produkcji europejskiej w usługach na żądanie ze szczególnym uwzględnieniem polskiej produkcji filmowej. Analiza Biura KRRiT nr 3/2014, listopad 2013 r. docx 45,5 KB
- Informacja o działalności reklamowej i sponsorskiej nadawców radiowych opracowana na podstawie wyników kontroli przeprowadzonej w 2013 r. Analiza Biura KRRiT nr 2/2014, grudzień 2013 r. docx 176 KB
- Rynek programów radiowych w Warszawie; preferencje słuchaczy. Analiza Biura KRRiT nr 1/2014, listopad 2013 r. pdf 1 MB