W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2016 rok

  1. Boniecka B., Granat A., (red.), „Recepcja mediów”, t. 2: „Wpływ sytuacji medialnych na komunikowanie się dzieci w wieku przedszkolnym”, Wypisy, Wyd. UMCS, Lublin 2016, ss. 135.
  2. Granat A., Postulatywne wartości mediów, [w:] M. Gabryś-Sławińska, K. Pilipiuk (red.), „Media a wartości. Człowiek w mediach”, Wydawnictwo: Polska Fundacja Wspierania Talentów, Biała Podlaska 2016, s. 246–271.
  3. Pokrzycka L., „Efektywne metody kształcenia dziennikarskiego w Islandii i Norwegii”, "Kognitywistyka i Media w Edukacji" nr 1/2016, s. 92-101.
  4. Stępień K., „Zastosowanie technologii Rzeczywistości Rozszerzonej (AR) w warsztacie badacza informacji”, [w:] „Współczesne oblicza komunikacji i informacji. Przestrzeń informacyjna nauki”, (red.) E. Głowacka M. Jarocki i N. Pamuła - Cieślak, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń, 2016, s. 79-89.
{"register":{"columns":[]}}