2018 rok
- Boniecka B., Granat A., (red.), „Recepcja mediów”, t. 5: „Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe”, Wyd. UMCS, Lublin 2018, ss. 242.
- Boniecka B., Granat A., (red.), „Recepcja mediów”, t. 4: „Rola badań nad zachowaniami językowymi dzieci w wieku przedszkolnym we wdrażaniu edukacji medialnej”, Wyd. UMCS, Lublin 2018, ss. 246.
- Granat A., „Wpływ mediów na prototypowe myślenie i językowe operowanie schematami przez dzieci w wieku przedszkolnym”, [w:] „Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka”, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2018, s. 70–85.
- Hofman I., Kępa-Figura D., (red.), „Współczesne media. Multimodalność mediów elektronicznych”, Wyd. UMCS, Lublin 2018, t. 2, ss. 212.
- Hofman I., Kępa-Figura D., (red.), „Współczesne media. Zagadnienie ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów drukowanych”, Wyd. UMCS, Lublin 2018, t. I, ss. 186.
- Pokrzycka L., „Aplikacje w dydaktyce. Szanse i zagrożenia”, (w:) „Komunikowanie w świecie aplikacji” pod red. T. Gackowskiego, K. Brylskiej, M. Patery, Warszawa 2018, s. 111-129.
- Pokrzycka L., „Otwarte zasoby edukacyjne w praktyce. Open Education Global Conference”, „Wiadomości Uniwersyteckie”, maj 2018, s. s. 37—39.
- Stępień K., „Analiza i interpretacja obrazów cyfrowych. Analiza kompozycyjna, treści, semiologiczna i psychoanaliza” „Kultura i Historia „nr 34/2018, Lublin 2018, s. 30-72.