W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2018 rok

  1. Boniecka B., Granat A., (red.), „Recepcja mediów”, t. 5: „Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe”, Wyd. UMCS, Lublin 2018, ss. 242.
  2. Boniecka B., Granat A., (red.), „Recepcja mediów”, t. 4: „Rola badań nad zachowaniami językowymi dzieci w wieku przedszkolnym we wdrażaniu edukacji medialnej”, Wyd. UMCS, Lublin 2018, ss. 246.
  3. Granat A., „Wpływ mediów na prototypowe myślenie i językowe operowanie schematami przez dzieci w wieku przedszkolnym”, [w:] „Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka”, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2018, s. 70–85.
  4. Hofman I., Kępa-Figura D., (red.), „Współczesne media. Multimodalność mediów elektronicznych”, Wyd. UMCS, Lublin 2018, t. 2, ss. 212.
  5. Hofman I., Kępa-Figura D., (red.), „Współczesne media. Zagadnienie ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów drukowanych”, Wyd. UMCS, Lublin 2018, t. I, ss. 186. 
  6. Pokrzycka L., „Aplikacje w dydaktyce. Szanse i zagrożenia”, (w:) „Komunikowanie w świecie aplikacji” pod red. T. Gackowskiego, K. Brylskiej, M. Patery, Warszawa 2018, s. 111-129.
  7. Pokrzycka L., „Otwarte zasoby edukacyjne w praktyce. Open Education Global Conference”, „Wiadomości Uniwersyteckie”, maj 2018, s. s. 37—39.
  8. Stępień K., „Analiza i interpretacja obrazów cyfrowych. Analiza kompozycyjna, treści, semiologiczna i psychoanaliza” „Kultura i Historia „nr 34/2018, Lublin 2018, s. 30-72.
{"register":{"columns":[]}}