W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2021 rok

  1. Pokrzycka L., „Rola aplikacji dydaktycznych w nauczaniu zdalnym”, "E-mentor" 2021, nr 1: http://www.e-mentor.edu.pl/mobi/artykul/index/numer/88/id/1500
  2. Rosińska, K., Brzóska, P., & Nowak, B. (2021). „Analiza postrzegania prawdziwości informacji wśród studentów – podobieństwo super fake newsów do prawdziwych wiadomości.” „Studia Medioznawcze”, 22(1), 840-851: https://studiamedioznawcze.eu/index.php/studiamedioznawcze/article/view/329
  3. Rosińska, K., "Fake news. Geneza, istota, przeciwdziałanie", Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2021:  https://ksiegarnia.pwn.pl/Fake-news,913516095,p.html
  4. Rosińska, K., „Oblicza fake newsa. Perspektywa naukowych analiz zjawiska fałszywych wiadomości.”, Wydawnictwo UKSW, 2021: https://wydawnictwo.uksw.edu.pl/zapowiedzi/828-oblicza-fake-newsa-perspektywa-naukowych-analiz-zjawiska-falszywych-wiadomosci.html
{"register":{"columns":[]}}