W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy inspektor/Specjalista/Starszy specjalista w Wydziale ds. Rozliczeń i Finansowania Mediów Publicznych w Departamencie Mediów Publicznych

05.08.2024

Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko Starszego inspektora/Specjalisty/Starszego specjalisty w Wydziale ds. Rozliczeń i Finansowania Mediów Publicznych w Departamencie Mediów Publicznych

Wymiar czasu pracy:  pełny etat

Adres urzędu:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • przygotowanie dla KRRiT analiz sytuacji finansowo – ekonomicznej jednostek publicznej radiofonii i telewizji oraz dokonywanie rozliczeń wykorzystania środków przekazanych przez Krajową Radę,
    • prowadzenie rozliczeń udzielonej jednostkom publicznej radiofonii i telewizji pomocy publicznej,
    • przygotowywanie materiałów związanych z projektowaniem sposobu podziału wpływów abonamentowych,
    • przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii oraz udział w procesie uzgadniania przez KRRiT kart powinności jednostek publicznej radiofonii i telewizji,
    • przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii oraz udział w procesie uzgadniania przez KRRiT planów programowo - finansowych jednostek publicznej radiofonii i telewizji,
    • przygotowanie dla KRRiT analiz i ocen sprawozdań, o których mowa w art. 31b. ust.1 ustawy o radiofonii i telewizji,
    • monitorowanie wpływów z opłat abonamentowych i przygotowywanie przelewów wewnętrznych,
    • sporządzanie raportów i zestawień związanych z działalnością Wydziału ds. Rozliczeń
      i Finansowania Mediów Publicznych.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne),
  • staż pracy:

- starszy inspektor: min. 2 lata,

- specjalista: min. 3 lata,

- starszy specjalista: min. 4 lata,

  • znajomość ustaw: z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji, z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych, z dnia 29 września 1994  r. o rachunkowości, z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
  • praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości i finansów,
  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
  • doświadczenie w analizie ekonomiczno-finansowej jednostek gospodarczych oraz analizie sprawozdań finansowych.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  • dobra organizacja pracy,
  • odporność na stres,
  • kreatywność i umiejętności analityczne,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętności w zakresie przygotowania i przedstawiania prezentacji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych, kwalifikacji i kompetencji np. publikacje, referencje, dyplomy etc.,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],
  • oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 3c ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1917).

Pozostałe informacje:

  • warunki finansowe reguluje rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1234 oraz z 2023 r. poz. 2613).

Oferty należy przesyłać do dnia 26 sierpnia 2024 r. na wybrany adres:

  • mailowy: rekrutacje@krrit.gov.pl
  • za pośrednictwem internetowego portalu rekrutacyjnego
  • albo składać

od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, (parter, pok. 11) 
z dopiskiem na kopercie:
„rekrutacja – Starszy inspektor/Specjalista/Starszy specjalista w Departamencie Mediów Publicznych”.

Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub e-mailową.

Poniżej szczegóły ogłoszenia:


[1] Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Materiały

Ogłoszenie na stanowisko Starszego inspektrora/Specjalisty/Starszego specjalisty w Departamencie Mediów Publicznych
Ogłoszenie​_​_na​_stanowisko​_Starszego​_inspektora​_Specjalisty​_Starszego​_specjalisty​_w​_Departamencie​_Mediów​_Publicznych.pdf 0.63MB
{"register":{"columns":[]}}