Starszy inspektor/Specjalista/Starszy specjalista w Wydziale ds. Rozliczeń i Finansowania Mediów Publicznych w Departamencie Mediów Publicznych
05.08.2024
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko Starszego inspektora/Specjalisty/Starszego specjalisty w Wydziale ds. Rozliczeń i Finansowania Mediów Publicznych w Departamencie Mediów Publicznych
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
- przygotowanie dla KRRiT analiz sytuacji finansowo – ekonomicznej jednostek publicznej radiofonii i telewizji oraz dokonywanie rozliczeń wykorzystania środków przekazanych przez Krajową Radę,
- prowadzenie rozliczeń udzielonej jednostkom publicznej radiofonii i telewizji pomocy publicznej,
- przygotowywanie materiałów związanych z projektowaniem sposobu podziału wpływów abonamentowych,
- przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii oraz udział w procesie uzgadniania przez KRRiT kart powinności jednostek publicznej radiofonii i telewizji,
- przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii oraz udział w procesie uzgadniania przez KRRiT planów programowo - finansowych jednostek publicznej radiofonii i telewizji,
- przygotowanie dla KRRiT analiz i ocen sprawozdań, o których mowa w art. 31b. ust.1 ustawy o radiofonii i telewizji,
- monitorowanie wpływów z opłat abonamentowych i przygotowywanie przelewów wewnętrznych,
- sporządzanie raportów i zestawień związanych z działalnością Wydziału ds. Rozliczeń
i Finansowania Mediów Publicznych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne),
- staż pracy:
- starszy inspektor: min. 2 lata,
- specjalista: min. 3 lata,
- starszy specjalista: min. 4 lata,
- znajomość ustaw: z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji, z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych, z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości i finansów,
- praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
- doświadczenie w analizie ekonomiczno-finansowej jednostek gospodarczych oraz analizie sprawozdań finansowych.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
- dobra organizacja pracy,
- odporność na stres,
- kreatywność i umiejętności analityczne,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętności w zakresie przygotowania i przedstawiania prezentacji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych, kwalifikacji i kompetencji np. publikacje, referencje, dyplomy etc.,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],
- oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 3c ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1917).
Pozostałe informacje:
- warunki finansowe reguluje rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1234 oraz z 2023 r. poz. 2613).
Oferty należy przesyłać do dnia 26 sierpnia 2024 r. na wybrany adres:
- mailowy: rekrutacje@krrit.gov.pl
- za pośrednictwem internetowego portalu rekrutacyjnego
- albo składać
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, (parter, pok. 11)
z dopiskiem na kopercie: „rekrutacja – Starszy inspektor/Specjalista/Starszy specjalista w Departamencie Mediów Publicznych”.
Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz przesłane lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.
Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub e-mailową.
Poniżej szczegóły ogłoszenia:
[1] Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Materiały
Ogłoszenie na stanowisko Starszego inspektrora/Specjalisty/Starszego specjalisty w Departamencie Mediów PublicznychOgłoszenie__na_stanowisko_Starszego_inspektora_Specjalisty_Starszego_specjalisty_w_Departamencie_Mediów_Publicznych.pdf 0.63MB