Specjalista w wieloosobowym stanowisku ds. programowych w Departamencie Mediów Publicznych
06.09.2023
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty w wieloosobowym stanowisku ds. programowych w Departamencie Mediów Publicznych
Wymiar czasu pracy: cały etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Udział w pracach wieloosobowego stanowiska ds. programowych Departamentu Mediów Publicznych, w szczególności w zakresie przygotowania analiz dotyczących wypełniania obowiązków przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji wskazanych w rozdziale 4 ustawy z dnia 29 kwietnia 1992 r. o radiofonii i telewizji, w tym: przygotowanie dla KRRiT analiz i ocen sprawozdań nadawców publicznych z realizacji misji publicznej w poprzednim roku kalendarzowym, przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii oraz udział w procesie uzgadniania przez KRRiT kart powinności oraz planów programowo-finansowych jednostek publicznej radiofonii i telewizji;
- Kontrola realizacji przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji rozporządzeń KRRiT wydanych na podstawie art. 22, 23 i 23a ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz przygotowanie raportów dla KRRiT w tym zakresie;
- Przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii dotyczących obecności w programach mediów publicznych audycji uwzględniających potrzeby mniejszości narodowych i etnicznych oraz społeczności posługujących się językiem regionalnym oraz współpraca z podmiotami zajmującymi się problemami tych społeczności;
- Przygotowanie projektów uchwał, decyzji i rozporządzeń Krajowej Rady oraz decyzji i postanowień Przewodniczącego KRRiT wynikających z zakresu zadań wieloosobowego stanowiska ds. programowych;
- Sporządzanie raportów i informacji dla KRRiT, komisji sejmowych i senackich oraz organów administracji publicznej w zakresie wyżej wymienionych zadań.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie;
- Staż pracy: min. 3 lata;
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz rozporządzeń KRRiT dotyczących mediów publicznych;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów;
- Umiejętności w zakresie przygotowywania i przedstawiania prezentacji.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
- Dobra organizacja pracy;
- Kreatywność i umiejętności analityczne;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Dbałość o jakość wykonywanych zadań oraz sumienne i terminowe wykonywanie obowiązków;
- Umiejętność syntetycznego wnioskowania.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO;
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, wymagane kwalifikacje i dodatkowe uprawnienia;
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- Kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
- Oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw.
Pozostałe informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia 16 września 2023 r. na adres:
- mailowy: rekrutacje@krrit.gov.pl albo
- za pośrednictwem internetowego portalu rekrutacyjnego albo składać
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – Specjalista w Departamencie Mediów Publicznych”.
Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz przesłane lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.
Materiały
Ogłoszenie specjalista wieloosobowe stanowisko ds. programowych w departamencie mediow publicznychOgłoszenie_specjalista_wieloosobowe_stanowisko_ds_programowych_w_departamencie_mediow_publicznych.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.09.2023 15:13 joanna.szejka@krrit.gov.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zbigniew Sławiński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista w wieloosobowym stanowisku ds. programowych w Departamencie Mediów Publicznych | 1.0 | 06.09.2023 15:13 joanna.szejka@krrit.gov.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP