Ekspert ds. informatyki w Departamencie Administracyjnym - rekrutacja zakończona
19.11.2021
Dyrektor Biura KRRiT poszukuje kandydata na stanowisko Eksperta ds. informatyki w Departamencie Administracyjnym
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzór nad prawidłowym działaniem oraz administrowanie: sieciami komputerowymi, rozwiązaniami serwerowymi, systemami użytkowanymi w Biurze KRRiT;
- Projektowanie i sporządzanie analiz w zakresie finansowania IT w Biurze KRRiT, w tym przeprowadzanie procedur zakupowych w celu pozyskania sprzętu itp.;
- Pełnienie obowiązków ASI - Administratora Systemów Informatycznych;
- Kontrola nad bezpieczeństwem sieci i systemów biura;
- Odpowiedzialność za ewidencjonowanie sprzętu i oprogramowania;
- Analiza, projektowanie i rozwój systemów informatycznych Biura KRRiT zgodnie
z potrzebami komórek organizacyjnych; - Inicjowanie i udział w tworzeniu strategii rozwoju technicznego oraz procedur dotyczących eksploatacji systemów informatycznych w Urzędzie;
- Zapewnienie wsparcia technicznego podczas spotkań organizowanych na terenie Biura.
Oferty należy przesyłać do 23 listopada 2021 r. na jeden z podanych niżej adresów.
- adres mailowy: rekrutacje@krrit.gov.pl
- za pośrednictwem internetowego portalu rekrutacyjnego
- pocztą tradycyjną na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa;
- osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8:15 – 16:15 w kancelarii Biura, (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie „rekrutacja Ekspert ds. informatyki w Departamencie Administracyjnym ”.
Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz przesłane lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.
Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub e-mailową.
Szczegóły oferty:
Materiały
Expert ds. informatyki w Departamencie AdministracyjnymExpert_ds_informatyki_w_Departamencie_Administracyjnym.docx 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 19.11.2021 13:57 tbrykczynska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Aneta Marzec
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ekspert ds. informatyki w Departamencie Administracyjnym - rekrutacja zakończona | 4.0 | 19.01.2022 12:11 tbrykczynska |
Ekspert ds. informatyki w Departamencie Administracyjnym rekrutacja zakończona | 3.0 | 21.12.2021 16:12 kczuczman |
Ekspert ds. informatyki w Departamencie Administracyjnym | 2.0 | 19.11.2021 14:27 kczuczman |
Ekspert ds. informatyki w Departamencie Administracyjnym | 1.0 | 19.11.2021 13:57 tbrykczynska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP