Nowe logo DAB+
15.05.2019
Nowe logo DAB+ zostało zaprojektowane w celu skuteczniejszej promocji standardu na rynku europejskim i nie tylko. Może służyć do oznaczania produktów, przestrzeni wystawowych w sklepach i na ekspozycjach, dokumentów o charakterze promocyjnym i reklamowym.
Mogą się nim posługiwać producenci, dostawcy, nadawcy operatorzy, regulatorzy i wszystkie inne podmioty zaangażowane w promocję radiofonii DAB+.
Jak dotąd nowe logo DAB+ zaadoptowały między innymi podmioty w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Szwajcarii, Danii, Holandii i Czechach.
Logo składa się z dwóch części: znaku (rysunku), inspirowanego wyglądem odbiornika w nowoczesnej formie i w dynamicznej palecie kolorów oraz dwuwyrazowego hasła, występującego w języku kraju stosowania. Ekspozycja logo może ograniczać się wyłącznie do barwnego znaku.
Przyjęcie logo DAB+ jest absolutnie bezkosztowe. Jedynym warunkiem jego wykorzystywania jest akceptacja i bezwzględne przestrzeganie regulaminu jego stosowania.
Międzynarodowe Logo DAB+, wraz z książką znaku, można pobrać ze strony WorldDAB (www.worlddab.org), po uprzedniej akceptacji regulaminu jego stosowania.
Polskie logo DAB+ można pobrać ze strony www Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, po akceptacji regulaminu.