W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Departamencie Mediów Publicznych

01.10.2024

Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty w wieloosobowym stanowisku ds. programowych w Departamencie Mediów Publicznych

Wymiar czasu pracy: cały etat

Adres urzędu:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udział w pracach wieloosobowego stanowiska ds. programowych Departamentu Mediów Publicznych, w szczególności w zakresie przygotowania analiz dotyczących wypełniania obowiązków przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji wskazanych w rozdziale 4 ustawy z dnia 29 kwietnia 1992 r. o radiofonii i telewizji, w tym: przygotowanie dla KRRiT analiz i ocen  sprawozdań nadawców publicznych z realizacji misji publicznej w poprzednim roku kalendarzowym, przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii oraz udział w procesie uzgadniania przez KRRiT kart powinności oraz planów programowo-finansowych jednostek publicznej radiofonii i telewizji;
  • Kontrola realizacji przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji rozporządzeń KRRiT wydanych na podstawie art.22, 23 i 23a  ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz przygotowanie raportów dla KRRiT w tym zakresie;
  • Przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii dotyczących obecności w programach mediów publicznych audycji uwzględniających potrzeby mniejszości narodowych i etnicznych oraz społeczności posługujących się językiem regionalnym oraz współpraca z podmiotami zajmującymi się problemami tych społeczności;
  • Przygotowanie projektów uchwał, decyzji i rozporządzeń Krajowej Rady oraz decyzji i postanowień Przewodniczącego KRRiT wynikających z zakresu zadań wieloosobowego stanowiska ds. programowych;
  • Sporządzanie raportów i informacji dla KRRiT, komisji sejmowych i senackich oraz organów administracji publicznej w zakresie wyżej wymienionych zadań.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie;
  • Staż pracy: min. 3 lata;
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz rozporządzeń KRRiT dotyczących mediów publicznych;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów;
  • Umiejętności w zakresie przygotowywania i przedstawiania prezentacji.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  • Dobra organizacja pracy;
  • Kreatywność i umiejętności analityczne;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Dbałość o jakość wykonywanych zadań oraz sumienne i terminowe wykonywanie obowiązków;
  • Umiejętność syntetycznego wnioskowania.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
    [1];
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, wymagane kwalifikacje i dodatkowe uprawnienia;
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • Oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
  • Kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
  • oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 3c ustawy z dnia
    16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U.
    z 2023 r. poz. 1917).

Oferty należy przesyłać do dnia: 21 października 2024 r. na wybrany adres:

lub składać

  • od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, (parter, pok. 11)
    z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – Specjalista w Departamencie Mediów Publicznych”.

Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub
e-mailową.

Poniżej szczegóły ogłoszenia: 


[1] Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Materiały

Ogłoszenie na stanowisko Specjalisty w wieloosobowym stanowisku ds. programowych w Departamencie Mediów Publicznych
Ogłoszenie​_na​_stanowisko​_Specjalista​_w​_wieloosobowym​_stanowisku​_ds​_programowych​_w​_Dep​_Mediów​_Publicznych.pdf 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}