Specjalista w Departamencie Multimediów
10.06.2024
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty w Departamencie Multimediów
Wymiar czasu pracy: pełny etat / zastępstwo
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie procedury wpisu do wykazu audiowizualnych usług medialnych na żądanie.
- prowadzenie procedury wpisu do wykazu platform udostępniania wideo.
- przygotowanie projektów postanowień o wpisie do wykazu audiowizualnych usług medialnych na żądanie oraz postanowień o wpisie do wykazu platform udostępniania wideo.
- gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja akt postępowań dotyczących wpisów do wykazu audiowizualnych usług medialnych na żądanie i platform udostępniania wideo.
- prowadzenie bazy danych zawierającej dane podmiotów dostarczających audiowizualne usługi medialne na żądanie oraz bazy danych zawierającej dane dostawców platform udostępniania wideo.
- współpraca przy prowadzeniu procedury weryfikującej zgłoszenia o wpis do wykazu audiowizualnych usług medialnych na żądanie i przekazywanie zweryfikowanie zgłoszeń do wpisu do wykazu oraz procedury weryfikującej zgłoszenia o wpis do wykazu platform udostępniania wideo i przekazywanie zweryfikowanych zgłoszeń do wpisu do wykazu.
- współpraca przy prowadzeniu procedury w sprawie odmowy wpisania podmiotu dostarczającego audiowizualne usługi medialne na żądanie do wykazu.
- współpraca przy identyfikacji audiowizualnych usług medialnych na żądanie oraz platform udostępniania wideo.
- współpraca przy analizie i weryfikacji audiowizualnych usług medialnych na żądanie i platform udostępniania wideo.
- współpraca przy przygotowaniu projektów decyzji w sprawie odmowy wpisania podmiotu dostarczającego audiowizualne usługi medialne na żądanie do wykazu.
- udzielanie informacji oraz współpraca przy przygotowywaniu projektów odpowiedzi na pisma dotyczące problematyki audiowizualnych usług medialnych na żądanie i platform udostępniania wideo.
- współpraca przy prowadzeniu postępowań w sprawie nakładania.
- współpraca przy opracowywaniu informacji o dostawcach audiowizualnych usług medialnych na żądanie i platform udostępniania wideo do bazy mavise.
- współpraca przy prowadzeniu postępowań wynikających z art. 47c, 47m oraz 47r u.r.t.
- współpraca przy opracowaniu projektów aktów prawnych, narzędzi informatycznych oraz procedur wewnętrznych DMM.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe (preferowane prawo i administracja), Specjalista – min. 3 letni staż pracy,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz rozporządzeń KRRiT dotyczących platform udostępniania wideo,
- co najmniej podstawowa znajomość procedury postępowania administracyjnego,
- znajomość rynku medialnego w Polsce,
- znajomość języka angielskiego na co najmniej komunikatywnym poziomie.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
- dobra organizacja pracy,
- kreatywność i zaangażowanie,
- umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych, kwalifikacji i kompetencji np. publikacje, referencje, dyplomy etc.,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 ROD,
- oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 3c ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1917).
Pozostałe informacje:
- warunki finansowe reguluje rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (Dz.U. poz. 1234 oraz z 2023 r. poz. 2613).
Oferty należy przesyłać do dnia 1 lipca 2024 r. na wybrany adres:
- mailowy: rekrutacje@krrit.gov.pl albo za pośrednictwem internetowego portalu rekrutacyjnego
lub
- składać w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15, (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – Specjalista w Departamencie Multimediów”.
Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz przesłane lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.
Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub e-mailową.
Materiały
Ogloszenie na stanowisko Specjalisty w Departament MultimediówOgloszenie_na_stanowisko_Specjalisty_w_Departament_Multimediów_10062024.pdf 0.16MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.06.2024 13:26 Urszula Wójcik
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zbigniew Sławiński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista w Departamencie Multimediów | 1.0 | 10.06.2024 13:26 Urszula Wójcik |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP