W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Departamencie Multimediów

10.06.2024

Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty w Departamencie Multimediów

Wymiar czasu pracy: pełny etat / zastępstwo

Adres urzędu:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie procedury wpisu do wykazu audiowizualnych usług medialnych na żądanie.
  • prowadzenie procedury wpisu do wykazu platform udostępniania wideo.
  • przygotowanie projektów postanowień o wpisie do wykazu audiowizualnych usług medialnych na żądanie oraz postanowień o wpisie do wykazu platform udostępniania wideo.
  • gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja akt postępowań dotyczących wpisów do wykazu audiowizualnych usług medialnych na żądanie i platform udostępniania wideo.
  • prowadzenie bazy danych zawierającej dane podmiotów dostarczających audiowizualne usługi medialne na żądanie oraz bazy danych zawierającej dane dostawców platform udostępniania wideo.
  • współpraca przy prowadzeniu procedury weryfikującej zgłoszenia o wpis do wykazu audiowizualnych usług medialnych na żądanie i przekazywanie zweryfikowanie zgłoszeń do wpisu do wykazu oraz procedury weryfikującej zgłoszenia o wpis do wykazu platform udostępniania wideo i przekazywanie zweryfikowanych zgłoszeń do wpisu do wykazu.
  • współpraca przy prowadzeniu procedury w sprawie odmowy wpisania podmiotu dostarczającego audiowizualne usługi medialne na żądanie do wykazu.
  • współpraca przy identyfikacji audiowizualnych usług medialnych na żądanie oraz platform udostępniania wideo.
  • współpraca przy analizie i weryfikacji audiowizualnych usług medialnych na żądanie i platform udostępniania wideo.
  • współpraca przy przygotowaniu projektów decyzji w sprawie odmowy wpisania podmiotu dostarczającego audiowizualne usługi medialne na żądanie do wykazu.
  • udzielanie informacji oraz współpraca przy przygotowywaniu projektów odpowiedzi na pisma dotyczące problematyki audiowizualnych usług medialnych na żądanie i platform udostępniania wideo.
  • współpraca przy prowadzeniu postępowań w sprawie nakładania.
  • współpraca przy opracowywaniu informacji o dostawcach audiowizualnych usług medialnych na żądanie i platform udostępniania wideo do bazy mavise.
  • współpraca przy prowadzeniu postępowań wynikających z art. 47c, 47m oraz 47r u.r.t.
  • współpraca przy opracowaniu projektów aktów prawnych, narzędzi informatycznych oraz procedur wewnętrznych DMM.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: wyższe (preferowane prawo i administracja),  Specjalista – min. 3 letni staż pracy,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz rozporządzeń KRRiT dotyczących platform udostępniania wideo,
  • co najmniej podstawowa znajomość procedury postępowania administracyjnego,
  • znajomość rynku medialnego w Polsce,
  • znajomość języka angielskiego na co najmniej komunikatywnym poziomie.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i zaangażowanie,
  • umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych, kwalifikacji i kompetencji np. publikacje, referencje, dyplomy etc.,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 ROD,
  • oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 3c ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1917).

Pozostałe informacje:

  • warunki finansowe reguluje rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (Dz.U. poz. 1234 oraz z 2023 r. poz. 2613).

Oferty należy przesyłać do dnia 1 lipca 2024 r. na wybrany adres:

      lub

  • składać w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15, (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – Specjalista w Departamencie Multimediów”.

Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz przesłane lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.
Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub e-mailową.

Materiały

Ogloszenie na stanowisko Specjalisty w Departament Multimediów
Ogloszenie​_na​_stanowisko​_Specjalisty​_w​_Departament​_Multimediów​_10062024.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.06.2024 13:26 Urszula Wójcik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Sławiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Departamencie Multimediów 1.0 10.06.2024 13:26 Urszula Wójcik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}