Zmiana warunków koncesji
Złożenie wniosku nie wymaga Ogłoszenia Przewodniczącego KRRiT.
Wyjątek stanowią wnioski o zmiany w koncesji polegające na rozszerzeniu koncesji o prawo do rozpowszechniania programu w sposób cyfrowy rozsiewczy naziemny w multipleksie.
Wnioski o zmianę zapisów koncesji na nadawanie programów radiowych lub telewizyjnych drogą satelitarną można nadsyłać pocztą lub składać w kancelarii KRRiT w Warszawie, pok. 11, Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9.
Wniosek powinien zawierać opis wnioskowanej zmiany (oraz wskazanie, którego punktu dotyczy i jakie jest nowe proponowane jego brzmienie) wraz z uzasadnieniem i niezbędną dokumentacją.
- Złożony wniosek zostaje zarejestrowany i wpisany do bazy danych Departamentu Regulacji.
- Po zaopiniowaniu wniosku, przez Biuro KRRiT, w zakresie odpowiadającym jego treści, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, poprzez podjęcie uchwały, rozstrzyga postępowanie.
- Wydanie decyzji przez Przewodniczącego KRRiT.
Informacje o wniosku i prowadzonym postępowaniu - p. Agnieszka Sobocińska, 22 597 30 98.