W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zmiana warunków koncesji

Złożenie wniosku nie wymaga Ogłoszenia Przewodniczącego KRRiT.

Wyjątek stanowią wnioski o zmiany w koncesji polegające na rozszerzeniu koncesji o prawo do rozpowszechniania programu w sposób cyfrowy rozsiewczy naziemny w multipleksie.

Wnioski o zmianę zapisów koncesji na nadawanie programów radiowych lub telewizyjnych drogą satelitarną można nadsyłać pocztą lub składać w kancelarii KRRiT w Warszawie, pok. 11, Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9.

  • Złożony wniosek zostaje zarejestrowany i wpisany do bazy danych Departamentu Regulacji.
  • Po zaopiniowaniu wniosku, przez Biuro KRRiT, w zakresie odpowiadającym jego treści, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, poprzez podjęcie uchwały, rozstrzyga postępowanie.
  • Wydanie decyzji przez Przewodniczącego KRRiT.

 

 

{"register":{"columns":[]}}