W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Skargi lub wnioski kierowane do Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego można:

  • przesłać pocztą tradycyjną na adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15,00-071 Warszawa
  • przesłać e-mailem na adres:  esp@kultura(dot)gov(dot)pl;
  • wysłać za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP;
  • przynieść bezpośrednio do punktu podawczego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 17 (Szklana Brama) od 8.15 do 16.15;
  • złożyć ustnie do protokołu – Departamenty i Biura Ministerstwa przyjmują zainteresowanych w poniedziałki od 10.00 do 14.00, a Biuro Audytu Wewnętrznego i Kontroli dodatkowo w środy 14.00 do 17.00.

Informacja dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków przez członków kierownictwa Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

W Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego osobą wyznaczoną przez Ministra do przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków jest Dyrektor Generalny.

Osoby zainteresowane spotkaniem z członkiem Kierownictwa Ministerstwa KiDN zgłaszają temat rozmowy pisemnie.

W jaki sposób zgłosić taką prośbę do Ministerstwa? Zapoznaj się z informacją: Skargi lub wnioski kierowane do Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 

Odpowiedź w sprawie spotkania z Dyrektorem Generalnym jest udzielana także pisemnie.  

{"register":{"columns":[]}}