Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,.
Wyłączenia
- Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-01-26
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: kpt. Jakub Friedenberger.
- E-mail: jakub.friedenberger@straz.gda.pl
- Telefon: 47 743 01 00
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Pomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
- Adres: ul. Sosnowa 2 80-251 Gdańsk
- E-mail: sekretariat@straz.gda.pl
- Telefon: 47 743 0100
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren komendy znajduje sie przy ul. Sosonowej 2 gdzie również znajduje się główna brma wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych. Przed wejściem na teren komendy należy pobrac przepustkę z budynku biura przepustek. Budynek biura przepustek znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie głównej bramy i prowadzi do niego utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających sie na wózkach inwalidzkich. Na teren komendy mozna również wjechac samochodem po uprzednim otrzymaniu przepustki.
Wejście do głownego, czteropiętrowego budynku znajduje od strony wewnętrznego placu. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. W budynku znajduje sie winda, której gabaryty gwarantują swobodny przejazd osób niepełnosprawnych. Winda wyposażona jest w klawiaturę z alfabetem Braille-a, kontrastowe piętrowskazywacze, komunikacje głosową i telefon alarmowy. Na parterze i piętrach od 1-4 dostepne sa korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na każdym piętrze znajduje sie toaleta.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Aplikacje mobilne
- Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.
Informacje dodatkowe
- Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.
Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności
- Koordynator ds. dostępności architektonicznej – mł. bryg. Jarosław Jałoza e-mail: jaroslaw.jaloza@straz.gda.pl, tel. 47 743 01 60
- Koordynator ds. dostępności cyfrowej – st. kpt. Bartosz Bieliński e-mail: bartosz.bielinski@straz.gda.pl, tel. 47 743 01 90
- Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – st. str. Aneta Gorzka e-mail: aneta.gorzka@straz.gda.pl, tel. 47 743 01 13
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy dostępnościPlan_działania_na_rzecz_poprawy_dostępności_2024-25.pdf 0.17MB Raport o stanie zapewnienia dostępności podmioty publicznego za 2020 rok
Raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_podmpubl-2021_r.pdf 0.10MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 27.12.2023 12:43 Bartosz Bieliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- B.Bieliński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 6.0 | 12.09.2024 14:42 Tomasz Czarnota |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 20.05.2024 13:24 Bartosz Bieliński |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 20.05.2024 13:23 Bartosz Bieliński |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 08.01.2024 14:29 Bartosz Bieliński |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 28.12.2023 12:38 Bartosz Bieliński |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 27.12.2023 12:43 Bartosz Bieliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP