W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

  1. skorzystać z tłumacza on-line przeznaczonego dla osób niesłyszących dostępnego na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu,
  2. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
    • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
    • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
      • e-mail na adres kancelaria@psp.wlkp.pl 
      • WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
      • listownie na adres:
        Komenda Wojewódkza PSP w Poznaniu
        ul. Masztalarska 3
        61-767 Poznań

        z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza” 
        (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
  3. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
  4. wysłać pismo  na adres: Komenda Wojewódzka PSP, ul. Masztalarska 3 , 61-767 Poznań
  5. wysłać e-mail na adres: kancelaria@psp.wlkp.pl
  6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 77 16 000 lub 47 77 16 001

Wybierając formę komunikacji należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ -> [kliknij tutaj]

Materiały

Procedura zapewnienia dostępności w KW PSP w Poznaniu
Procedura​_zapewniania​_dostepnosci​_KW​_PSP​_Poznań.docx 0.02MB
Wniosek o tłumacza języka migowego w KW PSP Poznań
Wniosek​_tlumacz​_migowy​_KW​_PSP​_Poznań.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej w KW PSP Poznań
Wniosek​_zadanie​_dostepnosci​_cyfrowej​_KW​_PSP​_Poznań.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2024 14:11 Lucyna Rudzińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Lucyna Rudzińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 2.0 28.11.2024 07:48 Lucyna Rudzińska
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 27.11.2024 14:11 Lucyna Rudzińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}