Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami
Aby skutecznie komunikować się z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
- skorzystać z tłumacza on-line przeznaczonego dla osób niesłyszących dostępnego na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu,
- złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
- Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”.
- Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
- e-mail na adres kancelaria@psp.wlkp.pl
- WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
- listownie na adres:
Komenda Wojewódkza PSP w Poznaniu
ul. Masztalarska 3
61-767 Poznań
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
(termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
- załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
- wysłać pismo na adres: Komenda Wojewódzka PSP, ul. Masztalarska 3 , 61-767 Poznań
- wysłać e-mail na adres: kancelaria@psp.wlkp.pl
- skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 77 16 000 lub 47 77 16 001
Wybierając formę komunikacji należy podać następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby uprawnionej,
- adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
- sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu.
- przedmiot rozmowy w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej,
- obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ -> [kliknij tutaj]
Materiały
Procedura zapewnienia dostępności w KW PSP w PoznaniuProcedura_zapewniania_dostepnosci_KW_PSP_Poznań.docx 0.02MB Wniosek o tłumacza języka migowego w KW PSP Poznań
Wniosek_tlumacz_migowy_KW_PSP_Poznań.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej w KW PSP Poznań
Wniosek_zadanie_dostepnosci_cyfrowej_KW_PSP_Poznań.docx 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 27.11.2024 14:11 Lucyna Rudzińska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- bryg. Lucyna Rudzińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami | 2.0 | 28.11.2024 07:48 Lucyna Rudzińska |
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami | 1.0 | 27.11.2024 14:11 Lucyna Rudzińska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP