Wydział Kwatermistrzowski
Naczelnik Wydziału
mł. bryg. Małgorzata Downar
Zastępca Naczelnika Wydziału
kpt. Sebastian Malinowski
Dane kontaktowe:
tel.: 71 36 82 151 – Naczelnik
tel.: 71 36 82 152 – Zastępca Naczelnika
Do zakresu działania Wydziału należy:
- Planowanie i koordynacja działań z zakresu kwatermistrzowskiego zabezpieczenia akcji ratowniczych, których rozmiar lub zasięg przekracza możliwości sił ratowniczych powiatu;
- Organizowanie wojewódzkiej bazy środków gaśniczych;
- Planowanie i dokonywanie zakupów środków trwałych, pozostałych środków trwałych i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy wojewódzkiej;
- Prowadzenie gospodarki nieruchomościami będącymi w zarządzie komendy wojewódzkiej;
- Prowadzenie gospodarki magazynowej w komendzie wojewódzkiej;
- Prowadzenie i uzgadnianie dokumentacji analitycznej w zakresie gospodarki składnikami majątku komendy wojewódzkiej;
- Prowadzenie spraw dotyczących umundurowania, odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaków oraz odzieży ochronnej dla pracowników cywilnych komendy;
- Opracowywanie analiz wyposażenia w odzież specjalną i środki ochrony indywidualnej jednostek organizacyjnych PSP oraz pozostałych jednostek ksrg z terenu województwa;
- Prowadzenie spraw likwidacji i przekazywania zbędnego majątku Skarbu Państwa oraz rozliczna szkód;
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji w zakresie gospodarki składnikami majątku komendy wojewódzkiej;
- Prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku komendy wojewódzkiej oraz majątku użyczonego KP/M PSP województwa dolnośląskiego;
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych komendy wojewódzkiej środków trwałych
i pozostałych środków trwałych; - Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem i przekazywaniem majątku
o charakterze rzeczowym do podległych jednostek ochrony przeciwpożarowej; - Prowadzenie dokumentacji dla strażaków komendy wojewódzkiej w zakresie należności lub świadczeń mieszkaniowych;
- Rozliczanie kosztów utrzymania obiektów komendy wojewódzkiej;
- Przygotowanie (sporządzanie i gromadzenie) dokumentacji i obsługa proceduralna postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i aktualizacją umów z podmiotami realizującymi dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz komendy wojewódzkiej;
- Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i aktualizacja umów związanych
z eksploatacją obiektów komendy wojewódzkiej; - Koordynacja działań w zakresie zakupów wspólnych, realizowanych na potrzeby jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa;
- Inicjowanie, koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej;
- Obsługa proceduralna zamówień publicznych związanych z zakupami usług, materiałów i sprzętu oraz koordynowanie spraw związanych z przygotowywaniem materiałów i projektów do postępowania w zakresie zamówień publicznych;
- Przygotowywanie projektów umów związanych z udzielaniem zamówień publicznych
na dostawy, usługi i roboty budowlane; - Opracowywanie i publikacja planów rocznych zamówień publicznych komendy wojewódzkiej z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych;
- Przygotowywanie sprawozdań i zbiorczych analiz, dotyczących realizacji przez komendę wojewódzką oraz KP/M PSP województwa dolnośląskiego zamówień publicznych.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 17.12.2020 17:33 Tadeusz Sobczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacji i Nadzoru
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydział Kwatermistrzowski | 4.0 | 22.09.2023 15:21 Michał Gosthorski |
Wydział Kwatermistrzowski | 3.0 | 11.07.2023 09:25 Daniel Mucha |
Wydział Kwatermistrzowski | 2.0 | 09.01.2021 15:22 Daniel Mucha |
Wydział Kwatermistrzowski | 1.0 | 17.12.2020 17:33 Tadeusz Sobczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP