Zamówienia publiczne
Nazwa postępowania :Zamówienia publiczne - ogłoszenia
Zawiadomienie o zmianie treści SWZ
Nazwa postępowania :
„Budowa drogi leśnej w części służącej jako dojazd pożarowy i drogi wywozowej i w części jako droga wywozowa w leśnictwie Cieszyn obręb Moja Wola w gminie Sośnie”
Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące postanowienia SWZ:
1) ZMIANA NR 1 (ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA WOBEC REZYGNACJI Z WYMOGU WYKONANIA DO 30.12.2024 ROBÓT O WARTOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 700 000 ZŁ NETTO):
PKT 5.1 SWZ O TREŚCI: „Termin realizacji zamówienia: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, z tym zastrzeżeniem, że w terminie do dnia 30 grudnia 2024 r. wykonać należy co najmniej część robót z zakresu przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł netto.
Przez wzgląd na zasady określone w art. 436 pkt 1 PZP Zamawiający wyjaśnia, że konieczność wykonania co robót budowalnych o wartości co najmniej 700 000 zł netto pozostaje obiektywnie uzasadniona koniecznością odpowiedniego zaawansowania robót oraz zasadami finansowania przedmiotowego zamówienia, w tym w szczególności potrzebą zakończenia i rozliczenia części prac w terminie do30 grudnia 2024 r.”
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCĄ TREŚCIĄ: „Termin realizacji zamówienia: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy”
2) ZMIANA NR 2 (ZMIANA HARMONOGRAMU ROZLICZEŃ STRON – ROZLICZENIE W RAMACH DRUGIEGO ETAPU 1/2 ZAKRESU PRZEDMIOTU UMOWY):
PKT 3.11 PKT 4 SWZ O TREŚCI: „Rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie trzema fakturami przejściowymi za faktycznie wykonane prace po odbiorze częściowym:
- pierwszy etap (częściowy) rozliczenia prac nastąpi według stanu robót na dzień 30 grudnia 2024 r., z zastrzeżeniem że przedmiotem rozliczenia mogą być wyłącznie zakończone (gotowe) etapy prac,
- trzeci etap (częściowy) rozliczenia prac nastąpi po osiągnięciu przez wykonawcę stanu zaawansowania robót polegającego na ukończeniu co najmniej 2/3 zakresu przedmiotu zamówienia,
- trzeci etap (ostateczny) rozliczenia prac nastąpi według stanu zaawansowania prac na dzień zakończenia przedmiotu umowy.”
ZASTĘPUJĘ SIĘ TREŚCIĄ: „Rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie trzema fakturami przejściowymi za faktycznie wykonane prace po odbiorze częściowym:
- pierwszy etap (częściowy) rozliczenia prac nastąpi według stanu robót na dzień 30 grudnia 2024 r., z zastrzeżeniem że przedmiotem rozliczenia mogą być wyłącznie zakończone (gotowe) etapy prac,
- drugi etap (częściowy) rozliczenia prac nastąpi po osiągnięciu przez wykonawcę stanu zaawansowania robót polegającego na ukończeniu co najmniej 1/2 zakresu przedmiotu zamówienia,
- trzeci etap (ostateczny) rozliczenia prac nastąpi według stanu zaawansowania prac na dzień zakończenia przedmiotu umowy.”
3) ZMIANA NR 3 (DOSTOSOWANIE POSTANOWIEŃ PROJEKTOWANEJ UMOWY DO ZMIANY NR 1):
§ 6 ust. 1 O TREŚCI:
„Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do ………………………………………………. . (okres 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy), z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca wykona w terminie do 30 grudnia 2024 r. zakres robót o wartości stanowiących co najmniej 700 000 zł netto, o której mowa w § 8 ust. 2.”
ZASTĘPUJĘ SIĘ TREŚCIĄ:
„Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do ………………………………………………. . (okres 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy).”
4) ZMIANA NR 3 (DOSTOSOWANIE POSTANOWIEŃ PROJEKTOWANEJ UMOWY DO ZMIANY NR 2):
§ 8 ust. 4 O TREŚCI:
„Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w trzech etapach:
1) pierwszy etap rozliczenia prac nastąpi według stanu zaawansowania robót na dzień 30 grudnia 2024 r., z zastrzeżeniem, że przedmiotem rozliczenia mogą być wyłącznie zakończone (gotowe) etapy prac,
2) drugi etap rozliczenia prac nastąpi po osiągnięciu przez wykonawcę stanu zaawansowania robót polegającego na ukończeniu co najmniej 2/3 zakresu przedmiotu zamówienia według stanu zaawansowania robót na dzień odbioru częściowego
3) trzeci etap rozliczenia pozostałych prac nastąpi na dzień zakończenia przedmiotu umowy. „
ZASTĘPUJĘ SIĘ TREŚCIĄ:
„Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w trzech etapach:
1) pierwszy etap rozliczenia prac nastąpi według stanu zaawansowania robót na dzień 30 grudnia 2024 r., z zastrzeżeniem, że przedmiotem rozliczenia mogą być wyłącznie zakończone (gotowe) etapy prac,
2) drugi etap rozliczenia prac nastąpi po osiągnięciu przez wykonawcę stanu zaawansowania robót polegającego na ukończeniu co najmniej 1/2 zakresu przedmiotu zamówienia według stanu zaawansowania robót na dzień odbioru częściowego
3) trzeci etap rozliczenia pozostałych prac nastąpi na dzień zakończenia przedmiotu umowy.
5) ZMIANA NR 5 (DOSTOSOWANIE POSTANOWIEŃ PROJEKTOWANEJ UMOWY DO ZMIANY NR 1):
§ 13 ust. 1 pkt 1 O TREŚCI:
„(…) za zwłokę w ukończeniu przedmiotu umowy bądź wymaganych etapów przedmiotu umowy zgodnie z przyjętym harmonogramem (w tym zakresu prac wymaganego na dzień 20 grudnia 2024 r.), jak również za zwłokę w usunięciu wady stwierdzonej przy odbiorze końcowym robót, w przypadku dokonania odbioru, a także w okresie rękojmi i gwarancji - w wysokości kary umownej 0,5 % Wartości Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy za każdy dzień zwłoki „
ZASTĘPUJĘ SIĘ TREŚCIĄ:
„(…) za zwłokę w ukończeniu przedmiotu umowy bądź wymaganych etapów przedmiotu umowy zgodnie z przyjętym harmonogramem, jak również za zwłokę w usunięciu wady stwierdzonej przy odbiorze końcowym robót, w przypadku dokonania odbioru, a także w okresie rękojmi i gwarancji - w wysokości kary umownej 0,5 % Wartości Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy za każdy dzień zwłoki „
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT (WRAZ ZE ZMIANĄ SWZ W TYM ZAKRESIE):
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec dokonanych wyjaśnień i zmian treści SWZ, które mogą być istotne dla sporządzenia oferty lub wymagać od Wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, na podstawie art. 286 ust. 3 w zw. z art. 284 ust. 2 PZP zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert określone odpowiednio w ramach pkt 14.1 i 14.2 SWZ, poprzez jego stosowne przedłużenie.
1) NOWY TERMIN SKŁADANIA OFERT TO: 15 LISTOPADA 2024 R., GODZ. 9:00
Wobec powyższego pkt 14.1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy do dnia 15.11.2024 r., godz. 9:00”
2) NOWY TERMIN OTWARCIA OFERT TO: 15 LISTOPADA 2024 R., GODZ. 12:00
Wobec powyższego pkt 14.2 SWZ otrzymuje brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.11.2024 o godz. 12:00”
Przedłużeniu terminu składania ofert determinuje dodatkowe zmiany w SWZ odnośnie terminu związania ofertą określonego w ramach pkt 12.1 SWZ, w związku z powyższym zmianie ulega również termin związania ofertą.
Według nowego terminu związania ofertą Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
WYKONAWCA BĘDZIE ZATEM ZWIĄZANY OFERTĄ TJ. DO DNIA 14 GRUDNIA 2024 r.
Wobec powyższego pkt 12.1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca będzie zatem związany ofertą tj. do dnia 14.12.2024 r.”
Zamawiający przedkłada w załączeniu zaktualizowaną SWZ oraz wzór projektowych postanowień umownych (załącznik nr 4A do SWZ) z uwzględnieniem dokonanych zmian (wyróżnione czcionką koloru czerwonego).
link do strony z przetargiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1918739f-7f8c-43aa-a007-08540e74d93d
Nazwa postępowania :
„Budowa drogi leśnej w części służącej jako dojazd pożarowy i drogi wywozowej i w części jako droga wywozowa w leśnictwie Cieszyn obręb Moja Wola w gminie Sośnie”
Opis zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drogi leśnej w części służącej jako dojazd pożarowy i droga wywozowa i w części jako droga wywozowa w gminie Sośnie, obr. ew. Cieszyn działka 685, 687, 700, 701, 706, 646; obr. ew. Kocina działki ew. nr 255, 253, 287, 288. Pas drogowy posiada zmienną szerokość w przedziale 5,00m – 8,00m. Nawierzchnia istniejącej drogi leśnej gruntowa, miejscami utwardzona kruszywem łamanym. Wody opadowe z drogi leśnej odprowadzane powierzchniowo do istniejących, zamulonych rowów przydrożnych. Istniejące przepusty w ciągu drogi leśnej przeznaczone do remontu. Droga leśna ma zapewnioną komunikację z drogami publicznymi za pomocą zjazdów publicznych z drogi powiatowej nr 5335P relacji Sośnie – Cieszyn. W obrębie projektowanej budowy drogi leśnej zlokalizowane są: - doziemna sieć telekomunikacyjna - naziemna sieć energetyczna Wyżej wymienione uzbrojenie nie koliduje z projektowaną budową drogi leśnej. Roboty ziemne w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie, ze szczególną ostrożnością pod nadzorem właściciela sieci. Na obszarze inwestycji projektuje się zabezpieczenie istniejących przewodów telekomunikacyjnych rurami osłonowymi typu AROT A PS 110-160 Długość rur osłonowych typu AROT A PS 110-160 – 5m Podstawowy zakres inwestycji polegającej na budowa drogi leśnej w części służącej jako dojazd pożarowy i droga wywozowa i w części jako droga wywozowa w gminie Sośnie obejmuje: - budowę drogi leśnej o szerokości 3,5m o nawierzchni z kruszywa łamanego, - budowę obustronnego pobocza o szerokości 0,75m - budowę mijanek o szerokości 3,0m - budowę placów składowych – miejsca przeładunku drewna - przebudowę zjazdów publicznych z drogi leśnej na drogę powiatową nr 5335P - oczyszczenie, odmulenie i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych, - remont istniejących przepustów - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i telekomunikacyjnych rurami ochronnymi dwudzielnymi typu AROT A PS 110-160, - wykonanie oznakowania pionowego drogi Na dojazdach pożarowych należy utrzymać skrajnię drogową (odstęp pomiędzy koronami drzew) o minimalnej szerokości 6m do wysokości 4m od poziomu gruntu. Poza wyżej opisanymi zmianami, projekt budowy drogi leśnej w części służącej jako dojazd pożarowy i droga wywozowa i w części jako droga wywozowa nie powoduje żadnych innych zmian w zabudowie działek, na których będzie realizowana, ani w zabudowie działek sąsiednich. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w ramach stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji: a) Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ, b) Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 3B do SWZ, na którą składają się: - I - Projekt zagospodarowania terenu, - II - Projekt architektoniczno-budowlany, - III - Projekt techniczno-budowalny, - IV – Załączniki projektu budowlanego, - Projekt docelowej organizacji ruchu dla przebudowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 5335P na działkę nr 255 położoną w obrębie ewidencyjnym 0010 Kocina, - Projekt docelowej organizacji ruchu dla przebudowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 5335P na działkę nr 700 położoną w obrębie ewidencyjnym 0003 Cieszyn, - Projekt przebudowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 5335P na działkę nr 255 położoną w obrębie ewidencyjnym 0010 Kocina, - Projekt przebudowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 5335P na działkę nr 700 położoną w obrębie ewidencyjnym 0003 Cieszyn, - Projekt tymczasowej organizacji ruchu dla przebudowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 5335P na działkę nr 255 położoną w obrębie ewidencyjnym 0010 Kocina - Projekt tymczasowej organizacji ruchu dla przebudowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 5335P na działkę nr 700 położoną w obrębie ewidencyjnym 0003 Cieszyn c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wraz z załącznikami, stanowiącej załącznik nr 3C do SWZ d) Przedmiar robót (Kosztorys nakładczy), stanowiący załącznik nr 3D do SWZ, Zakresy rzeczowe wymienionego w wyżej wskazanej dokumentacji prac mają charakter szacunkowy.
link do strony z przetargiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1918739f-7f8c-43aa-a007-08540e74d93d
Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy do dnia 12 listopada 2024 r., godz. 09:00.
Nazwa postępowania :
„Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Wysoki Grond z kancelarią – drugie postępowanie”
Opis zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki:
-Obiekt leśniczówki jest budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym z częścią wydzieloną na potrzeby kancelarii do obsługi petentów.
-Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń mieszkalnych w poziomie parteru i poddasza wraz z przebudową kancelarii. Po przebudowie budynek niezmanieni sposobu użytkowania i pozostanie dalej budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym z częścią wydzieloną na potrzeby kancelarii.
-Przebudowywany budynek znajduje się na działce Inwestora pod adresem Szklarka Przygodzicka 131, w gminie Ostrzeszów.
-Obiekt leśniczówki jest budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym z częścią wydzieloną na potrzeby kancelarii do obsługi petentów.
-Zakres przedmiotu umowy obejmuje przebudowę pomieszczeń mieszkalnych wraz z przebudową kancelarii. Wejście do budynku od strony frontowej dla części administracyjnej leśniczówki oraz boczne dla części prywatnej. Wejście na poziom poddasza za pomocą klatki schodowej od wejścia prywatnego.
link do strony z przetargiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcee237c-9280-4b9d-8b3a-57a59b967f70
Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy do dnia 7 listopada 2024 r., godz. 09:00.
OGŁOSZENIE
W dniu 29.10.2024 r. o godzinie 900 w siedzibie Nadleśnictwa Antonin, odbędzie się spotkanie dotyczące postępowania przetargowego na wykonywanie:
"Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2025”
W czasie spotkania zostaną omówione aspekty związane ze sposobem składania ofert, sporządzania formularzy ofertowych, prawidłowego sposobu składania podpisu kwalifikowanego pod dokumentami.
Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w postępowaniu przetargowym bardzo serdecznie zapraszamy na spotkanie.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Antonin
Adam Całka
Nazwa postępowania : „
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2025”
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 530 – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz podwozu, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2025.
link do strony z przetargiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fc3bc95-d3a5-45be-87f5-0368e041e7b1
Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy do dnia 15 listopada 2024 r., godz. 09:00.
Nazwa postępowania :„ Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Wysoki Grond z kancelarią”
Opis zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki: - Obiekt leśniczówki jest budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym z częścią wydzieloną na potrzeby kancelarii do obsługi petentów. - Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń mieszkalnych w poziomie parteru i poddasza wraz z przebudową kancelarii. Po przebudowie budynek nie zmieni sposobu użytkowania i pozostanie dalej budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym z częścią wydzieloną na potrzeby kancelarii. - Przebudowywany budynek znajduje się na działce Inwestora pod adresem Szklarka Przygodzicka 131, w gminie Ostrzeszów. - Obiekt leśniczówki jest budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym z częścią wydzieloną na potrzeby kancelarii do obsługi petentów. - Zakres przedmiotu umowy obejmuje przebudowę pomieszczeń mieszkalnych wraz z przebudową kancelarii. Wejście do budynku od strony frontowej dla części administracyjnej leśniczówki oraz boczne dla części prywatnej. Wejście na poziom poddasza za pomocą klatki schodowej od wejścia prywatnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w pkt. 3 SWZ
link do strony z przetargiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70b4ec93-81e2-4289-a603-e10916cc26b6
Termin składania ofert: do dnia 2024-09-24, godz. 09:00
Nazwa postępowania :„Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Kałkowskie – drugie postępowanie”
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kancelarii pojedynczej leśnictwa Kałkowskie zlokalizowanego w miejscowości Kałkowskie, gmina Sośnie na działkach nr 134 i 478, Kałkowskie:
- Budynek biurowy kancelarii stanowiący samodzielną jednostkę wchodzącą w skład struktur organizacyjnych Skarbu Państwa - dokładniej w skład Państwowych Gospodarstw Leśnych Lasów Państwowych. Budynek będzie wykorzystywany dla potrzeb gospodarki leśnej leśnictwa Kałkowskie.
- Budynek kancelaryjny o prostym rzucie zbliżony do prostokąta o nieskomplikowanej konstrukcji, wyposażony w niezbędne instalację sanitarne elektryczne i teletechniczne wraz z wykonaniem niezbędnych przyłączy mediów do budynku.
- Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie dojść, dojazdów, miejsc postojowych, wewnętrzna instalacja kanalizacji wraz z montażem zbiornika bezodpływowego (szamba), wewnętrzną linią energetyczną, oświetlenie zewnętrzne terenu oraz miejsca składowania odpadów stałych z możliwością segregacji.
- Budynek przeznaczony jest do wykonywania czynności potrzeb gospodarki leśnej, kancelaryjno- administracyjnych, przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej. Pomieszczenia są przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
- Budynek składa się z jednej kondygnacji nadziemnej oraz poddasza nieużytkowego, nie posiada kondygnacji podziemnych.
- Niewielki budynek jednotraktowy.
- Geometria dachu budynku - dach dwuspadowy okapowy, o kącie pochylenia połaci 45˚.
- Budynek pokryty blachą stalową panelową na rąbek stojący w kolorze antracytowym.
- Elewacja budynku w kolorze białym wraz z dodatkami drewnianymi w kolorze złotego dębu.
- Główne wejście od strony frontowej.
- Budynek o tradycyjnej konstrukcji murowanej.
- Konstrukcja dachu drewniana.
- Obiekt wyposażony w instalację wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, CWU, wentylację oraz instalacje elektryczną i telekomunikacyjną.
- Dostępność do poziomu parteru budynku zapewniono bezpośrednio z poziomu terenu dojścia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w pkt. 3 SWZ
link do strony z przetargiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba579c12-789a-407e-8241-b9452afddc72
Termin składania ofert: do dnia 16.09.2024 r, godz. 9:00
Nazwa postępowania : „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku”
Nadleśnictwo Antonin publikuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu oferty - dotyczy postępowania pn. „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku” (nr referencyjny: SA.270.14.2024). Zawiadomienie dostępne jest do pobrania u dołu strony w pozycji Materiały.
Nazwa postępowania :„Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Kałkowskie”
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kancelarii pojedynczej leśnictwa Kałkowskie zlokalizowanego w miejscowości Kałkowskie, gmina Sośnie na działkach nr 134 i 478, Kałkowskie:
- Budynek biurowy kancelarii stanowiący samodzielną jednostkę wchodzącą w skład struktur organizacyjnych Skarbu Państwa - dokładniej w skład Państwowych Gospodarstw Leśnych Lasów Państwowych. Budynek będzie wykorzystywany dla potrzeb gospodarki leśnej leśnictwa Kałkowskie.
- Budynek kancelaryjny o prostym rzucie zbliżony do prostokąta o nieskomplikowanej konstrukcji, wyposażony w niezbędne instalację sanitarne elektryczne i teletechniczne wraz z wykonaniem niezbędnych przyłączy mediów do budynku.
- Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie dojść, dojazdów, miejsc postojowych, wewnętrzna instalacja kanalizacji wraz z montażem zbiornika bezodpływowego (szamba), wewnętrzną linią energetyczną, oświetlenie zewnętrzne terenu oraz miejsca składowania odpadów stałych z możliwością segregacji.
- Budynek przeznaczony jest do wykonywania czynności potrzeb gospodarki leśnej, kancelaryjno- administracyjnych, przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej. Pomieszczenia są przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
- Budynek składa się z jednej kondygnacji nadziemnej oraz poddasza nieużytkowego, nie posiada kondygnacji podziemnych.
- Niewielki budynek jednotraktowy.
- Geometria dachu budynku - dach dwuspadowy okapowy, o kącie pochylenia połaci 45˚.
- Budynek pokryty blachą stalową panelową na rąbek stojący w kolorze antracytowym.
- Elewacja budynku w kolorze białym wraz z dodatkami drewnianymi w kolorze złotego dębu.
- Główne wejście od strony frontowej.
- Budynek o tradycyjnej konstrukcji murowanej.
- Konstrukcja dachu drewniana.
- Obiekt wyposażony w instalację wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, CWU, wentylację oraz instalacje elektryczną i telekomunikacyjną.
- Dostępność do poziomu parteru budynku zapewniono bezpośrednio z poziomu terenu dojścia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w pkt. 3 SWZ
link do strony z przetargiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-763608a5-5df0-4aff-87dd-b11603d8c725
Termin składania ofert: do dnia 07.08.2024 r, godz. 9:00
Zawiadomienie o wyborze drugiej najkorzystniejszej złożonej oferty w zakresie pakietu XII – dot. postępowania „przetarg pisemny na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin”.
Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin, przedstawia poniżej Zawiadomienie o wyborze drugiej najkorzystniejszej złożonej oferty w zakresie pakietu XII. Plik z zawiadomieniem znajduje się w pozycji „Materiały” u dołu strony.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i odrzuceniu ofert – dot. postępowania „przetarg pisemny na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin”.
Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin, przedstawia poniżej Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i odrzuceniu ofert, złożonych w niniejszym postępowaniu. Plik z zawiadomieniem znajduje się w pozycji „Materiały” u dołu strony.
Informacja z otwarcia ofert dot. postępowania „przetarg pisemny na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin”.
Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin, przedstawia poniżej informację z otwarcia ofert z dnia 2 lipca 2024 r., złożonych w niniejszym postępowaniu. Plik z informacją znajduje się w pozycji „Materiały” u dołu strony.
Nazwa postępowania : „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku”
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymywanie wskazywanych przez Zamawiającego fragmentów dróg leśnych, które ma zostać przeprowadzone na terenie Nadleśnictwa Antonin w 2024 roku, polegające na:
- Mechanicznym wykonaniu koryt na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV o głębokości 20 cm za pomocą sprzętu mechanicznego (spycharki, równiarki) i zagęszczenie podłoża za pomocą walca,
- Podbudowie z kruszyw łamanych - wbudowanie i zagęszczenie, po zagęszczeniu grub. 20·cm - Dostawa samochodami -wywrotkami i wbudowanie kruszywa łamanego granitowego o frakcji 0/63 mm (50% kruszywa) - 2.100 t i 0/31,5 mm (50% kruszywa) - 2.100 t o (z wyłączeniem skał osadowych), na drogach leśnych - (uwałowanie górnej warstwy kruszywa do spadku umożliwiającym prawidłowy spływ wody z nawierzchni jezdni, a także umożliwiającego poprawne prowadzenie ruchu pojazdów,
- Dostawie i wbudowaniu w korycie lub na całej szerokości drogi piasku o średniej grubość 15 cm po uwałowaniu - zagęszczenie mechaniczne,
- Wykonaniu przydrożnych "parowników" o wymiarach 1,50*1,00*0,65 w celu odprowadzenia wody powierzchniowej
- Wyrównaniu dróg leśnych o szer. 3,50 m i długości 9,0 km, równiarką
- Profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznie, dróg leśnych - szerokości 3,50 m i długości 9,00 km
2) Zamówienie polegać będzie na zleceniu sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy jednostkowych prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych poprzez przekazywanie terenów budowy. Do każdego remontowanego odcinka lub odcinków drogi będzie wypisane zlecenie określające zakres zlecanych prac (jednostkowe zlecenie).
3) Zamawiający nie dopuszcza kruszyw zamiennych. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót i SST.
4) Szczegółowy opis i zakres rzeczowy prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w:
- Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ,
- Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 3B do SWZ,
- Kosztorysy ofertowe z przedmiarem robót, stanowiące załącznik nr 3C do SWZ,
Zakresy rzeczowe wymienionego w wyżej wskazanej dokumentacji prac mają charakter szacunkowy.
5) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Antonin.
link do strony z przetargiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d12f58ff-3386-11ef-acf6-4e696a6d8c25
Identyfikator postępowania na Platformie e-zamówienia:
ocds-148610-d12f58ff-3386-11ef-acf6-4e696a6d8c25
Termin składania ofert:
11 lipca 2024, godz 09:00 |
Ogłoszenie o przetargu pisemnym na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin.
Nadleśnictwo Antonin publikuje ogłoszenie o przetargu na dzierżawę gruntów rolnych - szczegółowe informacje dotyczące przetargu znajdują się w plikach zamieszczonych poniżej (ogłoszenie o przetargu wraz z 5 załącznikami).
Termin składania ofert: do 02.07.2024r. do godz. 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi 02.07.2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Nadleśnictwa Antonin w Sali narad w budynku Wozownia przy ul. Wrocławskiej 11 w Antoninie.
Nazwa postępowania : „
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2024” – drugie postępowanie
”
Nazwa postępowania :„Kompleksowa renaturyzacja mokradeł o na terenach ochronnych przez zwiększenie retencji wodnej oraz spowolnienie
odpływu w Nadleśnictwie Antonin” – przebudowa rowów w leśnictwie Klady.
-
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych melioracyjnych polegających na przebudowie rowów na terenie Nadleśnictwa Antonin w ramach projektu „Kompleksowa renaturyzacja mokradeł o na terenach ochronnych przez zwiększenie retencji wodnej oraz spowolnienie odpływu w Nadleśnictwie Antonin” – przebudowa rowów w leśnictwie Klady.
OGŁOSZENIE
W dniu 31.10.2023 r. o godzinie 900 w siedzibie Nadleśnictwa Antonin, odbędzie się spotkanie dotyczące postępowania przetargowego
na wykonywanie: "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2024.” – pierwsze postępowanie".
W czasie spotkania zostaną omówine aspekty związane ze sposobem składania ofert, sporządzania formularzy ofertowych, prawoidłowego sposóbu składania podpisu kwalifikowanego pod dokumentami.
Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w postępowaniu przetargowym bardzo serdecznie zapraszamy na spotkanie.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Antonin
Adam Całka
Nazwa postępowania :
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego z przeznaczeniem na budynek izby edukacji przyrodniczo – leśnej dla LKP Nadleśnictwa Antonin miejscowości Szklarka Śląska”
Nazwa postępowania : „
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2024.” – pierwsze postępowanie ”
Nazwa postępowania :„Kompleksowa renaturyzacja mokradeł oraz odtwarzanie naturalnych wilgotnych siedlisk przyrodniczych na terenach ochronnych w Nadleśnictwie Antonin”
-
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych melioracyjnych polegających na przebudowie rowów na terenie Nadleśnictwa Antonin w ramach projektu „Kompleksowa renaturyzacja mokradeł oraz odtworzenie naturalnych wilgotnych siedlisk przyrodniczych na terenach ochronnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu przez zwiększenie retencyjności wodnej oraz spowalnianie odpływu wód”.
Nazwa postępowania : „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2023 roku - obręb Antonin”
- Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymywanie dróg leśnych, które ma zostać przeprowadzone na terenie Nadleśnictwa Antonin w 2022 r - Obręb Antonin, a polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa łamanego granitowego o frakcji 0/63 mm (50% kruszywa) i 0/31,5 mm (50% kruszywa) na drogach leśnych.
Nazwa postępowania : „
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2023.” – piąte postępowanie”
Nazwa postępowania : „
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2023.” – czwarte postępowanie ”
Nazwa postępowania : „
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2023.” – trzecie postępowanie ”
Nazwa postępowania : „
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2023.” – drugie postępowanie ”
Nazwa postępowania : „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2023.”
Nazwa postępowania : „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2022 roku - obręb Antonin”
- Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymywanie dróg leśnych, które ma zostać przeprowadzone na terenie Nadleśnictwa Antonin w 2022 r - Obręb Antonin, a polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa łamanego granitowego o frakcji 0/63 mm (50% kruszywa) i 0/31,5 mm (50% kruszywa) na drogach leśnych.
Nazwa postepowania: "Przebudowa zbiornika "Bardo" na zbiornik retencji wodnej wraz z przebudową infrastruktury technicznej" - II postępowanie
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie zbiornika retencyjnego „Bardo” na zbiornik retencji nizinnej wraz z przebudową infrastruktury technicznej.
Link do strony z dokumentacją przetargowa:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9e467c78-a43f-43c8-b4bf-72386967835d
Nazwa postępowania : "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2022 - szóste postępowanie"
Nazwa postępowania : „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2022 roku”
- Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymywanie dróg leśnych, które ma zostać przeprowadzone na terenie Nadleśnictwa Antonin w 2022 r.
a polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa łamanego granitowego o frakcji 0/63 mm (50% kruszywa) i 0/31,5 mm (50% kruszywa) na drogach leśnych.
"Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad przebudową zbiornika retencyjnego ”Bardo” w ramach małej retencji polegającej na: przebudowie istniejącego zbiornika „Bardo” na zbiornik małej retencji wody wraz z przebudową infrastruktury technicznej w ramach projektu małej retencji oraz przeciwdziałaniu erozji wodnej na terenach nizinnych w Nadleśnictwie Antonin w Antoninie na działce nr 472 i 516/4 obręb Kałkowskie i działce nr 444 obręb Kuźnica Kącka"
Nazwa postępowania : "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2022 - piąte postępowanie"
Nazwa postepowania: "Przebudowa zbiornika "Bardo" na zbiornik retencji wodnej wraz z przebudową infrastruktury technicznej"
Link do strony z dokumentacją przetargowa:
http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01e1d6e7-0849-4adc-add8-1748cd76f21e
Nazwa postępowania : "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2022 - czwarte postępowanie"
Nazwa postępowania:
Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Kompleksowa renaturyzacja mokradeł oraz odtwarzanie naturalnych wilgotnych siedlisk przyrodniczych na terenach ochronnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu przez zwiększenie retencyjności wodnej oraz spowalnianie odpływu w Nadleśnictwie Antonin”
Nazwa postępowania : "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2022 - trzecie postępowanie"
Nazwa postępowania : "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2022 - drugie postępowanie"
Nazwa postępowania : „TERMOMODERNIZACJA ŚCIAN BUDYNKU MIESZKALNEGO
WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ LEŚNICZÓWKI KAŁKOWSKIE”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja ścian budynku mieszkalnego zlokalizowanego pod adresem 63 – 435 Sośnie, Kałkowskie 2, działka nr 480, jedn. ewidencyjna Gmina Sośnie, Obręb Kałkowskie powiat Ostrowski, wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawa schodów wraz z robotami towarzyszącymi w obrębie tego budynku.
Przedmiotem zadania jest wykonanie remontu elewacji budynku i robót towarzyszących nieodzownych przy tego typu robotach.
Budynek mieszkalny objęty przedmiotem zamówienia to budynek jednokondygnacyjny jednorodzinny częściowo podpiwniczony z poddaszem użytkowym wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany wykonane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie wapiennej. Schody betonowe dwubiegowe żelbetowe. Stolarka okienna drewniana, stolarka drzwiowa zewnętrzna drewniana. Elewacje zewnętrzne tynkowane i malowane farbami emulsyjnymi. Ściany wewnętrzne tynk kat. III z gładzią gipsową i malowane farbami emulsyjnymi w sanitariatach płytki ceramiczne. Sufity tynk kat. III z gładzią gipsową i malowane farbami emulsyjnymi. Schody zewnętrzne wejściowe betonowe obłożone płytkami ceramicznymi.
Nazwa postępowania: „Budowa budynku gospodarczo-garażowego w Antoninie”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczo-garażowego, wolno stojącego w miejscowości Antonin wraz z zagospodarowaniem części działki nr 1107 Antonin wokół projektowanego budynku. Zagospodarowania terenu obejmuje wykonanie dojazdu, dojścia do budynku oraz wewnętrznej energetycznej linii zasilającej do projektowanego budynku.
Celem inwestycji jest wykonanie pomieszczeń garażowych do przechowywania czterech pojazdów mechanicznych, samochodów osobowych oraz pomieszczenie gospodarcze do przechowywania narzędzi ogrodowych na potrzeby Nadleśnictwa Antonin. Budynek gospodarczo-garażowy będzie budynkiem jedno-kondygnacyjnym, wolno stojącym, niepodpiwniczonym, nakryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 30° (warstwy dachu wg dokumentacji rysunkowej). Program funkcjonalno-użytkowy składa się z dwóch części, część garażową przewidzianą na cztery samochody osobowe i część gospodarczą służącą potrzebą nadleśnictwa Antonin. Budynek ocieplony, nieogrzewany. Główną konstrukcję dachu stanowić będą dźwigary kratowe drewniane, mocowanych do wieńca obwodowego żelbetowego. Pokrycie stanowić będzie blacha na rąbek stojący w kolorze grafitowym oparta na łatach i kontrłatach. Na dźwigarach kratowych drewnianych zastosowana zostanie membrana dachowa. Budynek zaprojektowany został z materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Budynek wyposażony zostanie w instalację elektryczną. Przewidywane są przyłącza elektryczne. Odpady stałe będą gromadzone w pojemnikach w przeznaczonym do tego miejscu przystosowanym do możliwości segregacji odpadów bytowych i wywożone na podstawie umowy z lokalnym zakładem komunalnym na wysypisko.
Nazwa postępowania : "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Antonin w roku 2022"
Materiały
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Utrzymanie dróg leśnychZawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 0.29MB Zawiadomienie o wyborze drugiej, najkorzystniejszej oferty - grunty pakiet XII
Zawiadomienie_o_wyborze_-_grunty_pakiet_XII.pdf 0.62MB Przetarg na grunty rolne - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_(1).pdf 0.27MB Informacja z otwarcia ofert - grunty
Informacja_z_otwarcia_ofert_-_grunty.pdf 0.29MB Ogłoszenie o przetargu pisemnym na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin
Ogłoszenie_o_przetargu.pdf 0.47MB Załacznik nr 1 Wykaz gruntów - Ogłoszenie o przetargu pisemnym na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin
Załacznik_nr_1_Wykaz_gruntów.pdf 0.64MB Załącznik nr 2 do ogłoszenia - mapy - Ogłoszenie o przetargu pisemnym na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin
Załącznik_nr_2_do_ogłoszenia_-_mapy.zip 6.21MB Załącznik nr 3 do ogłoszenia - wzór umowy - Ogłoszenie o przetargu pisemnym na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin
Załącznik_nr_3_do_ogłoszenia_-_wzór_umowy.pdf 0.50MB Załącznik nr 4 do ogłoszenia - formularz ofertowy - Ogłoszenie o przetargu pisemnym na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin
Załącznik_nr_4_do_ogłoszenia_-_formularz_ofertowy.pdf 0.26MB Załącznik nr 5 do ogłoszenia - RODO - Ogłoszenie o przetargu pisemnym na dzierżawę gruntów rolnych Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Antonin
Załącznik_nr_5_do_ogłoszenia_-_RODO.pdf 0.32MB
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono wyników:- Pierwsza publikacja:
- 03.08.2021 11:55 Beata Lüke
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paweł Cepa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zamówienia publiczne | 62.0 | 12.11.2024 11:12 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 61.0 | 25.10.2024 14:57 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 60.0 | 24.10.2024 10:06 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 59.0 | 22.10.2024 15:43 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 58.0 | 15.10.2024 14:25 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 57.0 | 09.09.2024 14:44 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 56.0 | 30.08.2024 13:30 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 55.0 | 30.08.2024 13:24 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 54.0 | 09.08.2024 18:21 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 53.0 | 23.07.2024 13:57 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 52.0 | 22.07.2024 14:57 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 51.0 | 10.07.2024 14:53 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 50.0 | 02.07.2024 15:11 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 49.0 | 26.06.2024 18:58 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 48.0 | 18.06.2024 14:23 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 47.0 | 09.05.2024 12:30 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 46.0 | 21.02.2024 11:53 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 45.0 | 19.02.2024 08:42 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 44.0 | 15.02.2024 10:28 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 43.0 | 18.12.2023 13:26 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 42.0 | 14.12.2023 14:19 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 41.0 | 29.10.2023 17:49 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 40.0 | 23.10.2023 14:44 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 39.0 | 18.10.2023 07:26 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 38.0 | 02.10.2023 14:52 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 37.0 | 22.08.2023 14:36 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 36.0 | 04.04.2023 13:02 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 35.0 | 27.02.2023 14:34 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 34.0 | 17.02.2023 11:06 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 33.0 | 04.01.2023 15:43 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 32.0 | 04.01.2023 15:28 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 31.0 | 02.12.2022 13:19 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 30.0 | 07.11.2022 10:38 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 29.0 | 02.11.2022 13:29 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 28.0 | 24.10.2022 08:40 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 27.0 | 21.10.2022 07:01 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 26.0 | 17.10.2022 11:57 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 25.0 | 12.08.2022 09:26 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 24.0 | 28.07.2022 12:27 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 23.0 | 24.06.2022 12:57 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 22.0 | 25.05.2022 11:04 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 21.0 | 24.05.2022 11:44 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 20.0 | 20.05.2022 13:32 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 19.0 | 06.05.2022 12:13 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 18.0 | 30.03.2022 08:29 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 17.0 | 09.03.2022 14:01 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 16.0 | 21.02.2022 14:36 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 15.0 | 11.02.2022 08:50 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 14.0 | 08.02.2022 07:25 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 13.0 | 18.01.2022 11:42 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 12.0 | 13.01.2022 06:50 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 11.0 | 10.12.2021 11:00 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 10.0 | 26.11.2021 13:32 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 9.0 | 24.11.2021 13:47 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 8.0 | 03.11.2021 08:44 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 7.0 | 03.11.2021 08:35 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 6.0 | 28.10.2021 12:42 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 5.0 | 22.10.2021 10:05 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 4.0 | 22.10.2021 09:22 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 3.0 | 22.10.2021 09:04 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 2.0 | 13.08.2021 07:54 Beata Lüke |
Zamówienia publiczne | 1.0 | 03.08.2021 11:55 Beata Lüke |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP