Archiwa
Materiały wytworzone do dnia 31.12.2014 stosujemy procedury kancelaryjno-archiwalne wprowadzone zarządzeniem nr 29 Dyrektora Generalnego LP z dnia 20.11.1996r., natomiast wobec dokumentacji powstałej po dniu 01.01.2015 r., stosujemy zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjno-archiwalnych określone w Zarządzeniu nr 66 Dyrektora Generalnego LP z dnia 12.11.2014r
Materiały archiwalne wytwarzane są w oparciu o pismu O-Sz.410.07.2013 z dnia 19 październik 2015 r. Archiwum Państwowego w Koszalinie.
Ewidencja zawartości archiwum jest w trakcie opracowywania.
Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Informacja publiczna, która nie została zamieszczona w BIP Nadleśnictwa Borne Sulinowo jest udostępniana na wniosek
Materiały
Wniosek o udostępnienie danychpx_dg~rdlp_szczecinek~nadl_borne_sulinowo~wniosek_o_udostepnienie_danych.doc 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 03.09.2021 08:11 Izabela Duda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Dziemianko
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Archiwa | 1.0 | 03.09.2021 08:11 Izabela Duda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP