Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśnictwo Borne Sulinowo
Al. Niepodległości 32
78-449 Borne Sulinowo
e-mail: borne@szczecinek.lasy.gov.pl
tel. 94 373 31 23
fax. 94 373 31 24
Biuro Nadleśnictwa Borne Sulinowo jest czynne w dni robocze w godzinach od 700 do 1500.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Borne Sulinowo w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w siedzibie Nadleśnictwa Borne Sulinowo, w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 10:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
W czasie nieobecności Nadleśniczego skargi i wnioski w ww. trybie przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.
Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego należy zgłaszać do Posterunku Straży Leśnej, telefon 94 373 31 23 wew. 221 lub 0 692 480 072
W sprawach ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych należy kontaktować się bezpośrednio pod numer tel. 94 373 31 23 wew. 333 lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny działający od 1 marca do 31 października w siedzibie Nadleśnictwa Borne Sulinowo, pod numerem tel. 94 373 31 23 lub 0 667 880 668 (w dni wolne oraz po godzinie 15 w dni robocze)
Sprzedaż detaliczna drewna i przyjmowanie interesantów odbywa się :
- w kancelariach leśnictw we wtorki w godzinach 700 - 1300,
- w biurze nadleśnictwa w dni robocze w godzinach 730 - 1430.
Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się w zakładce Dane teleadresowe
Sprawy związane z obsługą portalu e-drewno, PLD oraz zawieraniem umów na sprzedaż drewna dla firm prowadzi Pan Andrzej Mrówka nr tel. 94 373 31 23 wew. 674.
Cennik drewna znajduje się w zakładce Sprzedaż drewna, choinek, sadzonek
Sprzedaż sadzonek na potrzeby zadrzewień i zalesień dla klientów detalicznych odbywa się na terenie Gospodarstwa szkółkarskiego położonego w miejscowości Brzeźno gm. Borne Sulinowo, kontakt: Leśniczy Szkółkarz nr tel. 0 692 480 063.
Sprawy związane z wydzierżawianiem gruntów rolnych, stanem posiadania (wznawianie granic, czasowe udostępnianie gruntów leśnych) należy uzgadniać telefonicznie z Działem Gospodarki Leśnej tel. 94 373 40 24 lub 94 373 31 23 wew. 336 lub osobiście w godzinach pracy biura Nadleśnictwa.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
1) niezwłoczne załatwienie sprawy (bez zbędnej zwłoki) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty
i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 31.08.2021 15:03 Izabela Duda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Izabela Duda
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 09.12.2021 12:59 Izabela Duda |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 09.12.2021 12:34 Izabela Duda |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 31.08.2021 15:03 Izabela Duda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP