W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

Nadleśnictwo Gryfice prowadzi archiwum zakładowe (składnica akt) w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnicy akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt i instrukcja archiwalna: - Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego/składnicy akt Państwowego Gospodarstwa leśnego Lasy Państwowe (załącznik nr 2 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r.), - Jednolity rzeczowy wykaz akt dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (załącznik do zarządzenia nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe), - Instrukcja Kancelaryjna Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy państwowe (załącznik nr 1 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r.).wadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w PGL LP (zn. spr.: OR-080-1/2014).


W archiwum zakładowym Nadleśnictwa Gryfice według spisu znajdują się akta z lat 1946-2021:
• Zarządzanie: BE5, B5.
• Akta osobowe: B50, B5.
• Organizacja: BE50, B50, B25, B5.
• Akty normatywne. Pomoc prawna: BE10, B10, BE5, B5.
• Planowanie, sprawozdawczość i statystyk: BE5, B5, B25.
• Informatyzacja: BE5, BE10, B25.
• Skargi i wnioski: B5, BE10, B25.
• Wydawnictwa i informacje. Promocja: B5, B25.
• Nawiązywanie kontaktów i określanie zakresu współdziałania z innymi podmiotami: BE5, B 5, BE10, B10, BE20, B20.
• Programy i projekty współfinansowane ze środków zewnętrznych, w tym UE: BE5, B5, B25.
• Kontrole: BE5, B5, B25.
• Ogólne zasady pracy i płac: B25.
• Nawiązywanie, przebieg i rozwiązywanie stosunku pracy oraz innych form zatrudnienia: B2, BE5, B5, B10, BE20, B25.
• Ewidencja osobowa: B5, BE10, B10, B25, BE50
• Bezpieczeństwo i higiena pracy: B5, BE10, B10, B40.
• Szkolenie i doskonalenie zawodowe: B3, B5, B25, B50.
• Inwestycje i remonty: BE5
• Administrowanie i eksploatowanie obiektów: B10, B25.
• Zarządzanie majątkiem: B3, BE5, B5, BE10, B10, B25.
• Zaopatrzenie i gospodarka materiałowa: B3, B5, B10, B25.
• Umundurowanie: B5, BE5, B10.
• Ochrona mienia Skarbu Państwa: A, B5, BE5, BE10
• Sprawy obronne i zarządzanie kryzysowe: B5, BE10, B10, BE25, B25.
• Podstawowe zasady ekonomiczno-finansowe: B25.
• Finanse, księgowość: B2, B5, B10.
• Księgowość finansowa: B5.
• Księgowość materiałowo-towarowa: B5.
• Transport i łączność: B5, B10.
• Inwentaryzacja: BE5, B5, B10.
• System planowania gospodarki leśnej: BE5, B5, BE10, B10, B25.
• Gospodarka leśna: B5, BE10, B10, B25.
• Ochrona lasu: BE5, B5, BE10, B10.
• Gospodarka łowiecka: BE10, B10, B25.
• Użytkowanie lasu: B5, B10, B25.


Osoba odpowiedzialna za pracę archiwum zakładowego (składnicy akt): Marta Ziółkowska, tel. +48 91 38 433 21, adres e-mail: marta.ziolkowska@szczecin.lasy.gov.pl
Dokumenty z archiwum zakładowego (składnicy akt) udostępniane są na podstawie wniosków, które znajdują się w materiałach na dole stronu.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej word
Wniosek.doc 0.03MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej pdf
wniosek.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 12:09 ARTUR SKAKUJ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Grabarczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 2.0 29.05.2024 11:47 Anna Grabarczyk
Archiwa 1.0 19.08.2021 12:09 ARTUR SKAKUJ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}