W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Polityka prywatności

Klauzula przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną

Nadleśniczy Nadleśnictwa Gryfice, przywiązuje szczególną wagę do poszanowania

Państwa prywatności oraz dokłada wszelkich starań, by zapewnić bezpieczeństwo

danych osobowych, przetwarzanych w związku z realizowanymi przez siebie zadaniami.

Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi

w tym zakresie przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób

fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego

przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4

maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) nazywanego dalej

RODO.

 

Administrator danych osobowych

 

Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Nadleśnictwo Gryfice jest

Nadleśniczy Nadleśnictwa Gryfice z siedzibą w Gryficach przy Osada Zdrój 1,

72-300 Gryfice, tel.: +48 91 384 33 21 , fax: +48 91 384 25 16, adres e-mail:

gryfice@szczecin.lasy.gov.pl(dalej jako: Administrator).

 

Inspektor Danych Osobowych

Sebastian Strzech

e-mail: iod@comp-net.pl

tel.: +48 63 240 65 32 wew. 2

 

Cel w jakim przetwarzamy Państwa dane osobowe i podstawa prawna takiego

Przetwarzania

 

Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:

a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających

z przepisów regulujących działalność Państwowego Gospodarstwa Leśnego

Lasy Państwowe, przede wszystkim ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach,

ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy

z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy

z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; ogólną podstawą

prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

b) realizacji zadań w interesie publicznym, w szczególności polegających na

udzielaniu informacji publicznej ( w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r.

o dostępie do informacji publicznej) oraz informacji o środowisku

(w rozumieniu ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o

środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o

ocenach oddziaływania na środowisko); ogólną podstawą prawna takiego

przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. e RODO;

c) podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy oraz realizacji zawartej

umowy; podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

d) dochodzenia roszczeń i obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi

z zawartą umową lub z uchyleniem się od jej zawarcia oraz dochodzenia

roszczeń i obrony przed ewentualnymi roszczeniami wynikającymi z praw

i obowiązków Administratora; ogólną podstawę prawną takiego przetwarzania

stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO;

e) administracji wewnętrznej jednostki organizacyjnej Administratora, w tym

utrzymania infrastruktury, statystyki i raportowania wewnętrznego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

f) działalności edukacyjnej i promocyjnej (art. 6 ust. 1 lit. f , art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

g) w innych celach realizowanych w oparciu o udzieloną przez Państwa zgodę na

przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody

(art. 6 ust. lit. a RODO) osobie, która udzieliła zgody przysługuje prawo do jej cofnięcia

w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem

przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem; by cofnąć zgodę należy

skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem podanych wyżej danych

kontaktowych.

Odbiorcami danych osobowych, mogą być organy publiczne oraz podmioty, z którymi

Administrator zawarł umowę powierzenia w zakresie archiwizacji, usług serwisowych

i innych działań niezbędnych w celu realizacji zadań własnych.

 

Okres przechowywania danych

 

Dane osobowe są przechowywane:

a) w sytuacji, w której przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie

przepisów prawa, przez okres wynikający z przepisów szczególnych.

b) przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a następnie przez okres

konieczny dla zabezpieczenia dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz

spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z zawartą

umową;

c) w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych lub złożenia

sprzeciwu – do momentu odpowiednio wycofania zgody lub złożenia sprzeciwu;

 

Prawa osób, których dane przetwarzamy

 

W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobie, której dane dotyczą,

przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych (art. 15

RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),

ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20

RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).

Powyższe prawa mogą ulegać ograniczeniu na podstawie przepisów krajowych lub Unii

Europejskiej.

Podanie danych osobowych jest:

a) obowiązkowe w przypadkach, gdy przepis prawa tak stanowi;

b) dobrowolne, jeżeli dotyczy udzielenia zgody na przetwarzanie danych

osobowych;

c) dobrowolne, jeżeli jest ono warunkiem zawarcia umowy i spełnienia wymogów

wynikających z przepisów prawa; niepodanie tych danych osobowych skutkuje

brakiem możliwości zawarcia umowy i realizacji obowiązków, którym podlega

Administrator;

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu

Ochrony Danych Osobowych wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu

Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) będącego organem

nadzorczym w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych.

{"register":{"columns":[]}}