W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Sprawy

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce „Dane teleadresowe”.

Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Gryfice lub Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 14:00 do 15:00 w siedzibie Nadleśnictwa po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym przez sekretariat Nadleśnictwa Gryfice.

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiedzialny jest inżynier nadzoru Michał Derek.

SPRZEDAŻ DREWNA

Osoby zainteresowane zakupem drewna proszone są o kontakt telefoniczny z Panią Małgorzatą Bogdańską –  Specjalistą Służby Leśnej – tel. 91 38 433 21 *335; e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl

Cennik detalicznej sprzedaży drewna odnaleźć można na dole strony.

Miejscem sprzedaży drewna jest kancelaria leśnictwa. Sprzedaż prowadzona jest we wszystkich leśnictwach w każdy roboczy wtorek, od godziny  8.00 do godziny 10.00, a w razie potrzeby sprzedaż może być przedłużona do godziny 14.30. Zakupione drewno będącego przedmiotem sprzedaży detalicznej wydawane jest w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uzgodnieniu terminu wywozu z miejscowym leśniczym. Za zgodą Nadleśniczego w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza się wywóz drewna w inny dzień niż ustalono powyżej.

INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH

Do najczęściej udostępnianych dokumentów należą: świadectwa pracy, świadectwa pracy wykonywanej w szczególnych warunkach, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7. Informacji tych udziela Pani Małgorzata Mydlarska-Gąsiorek - Specjalista ds. pracowniczych – tel. 91 38 433 21*131; e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl.

INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRAW DZIAŁU ADMINISTRACJI

W Nadleśnictwie Gryfice funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12.11.2014 r. Dokumenty ze składnicy akt udostępniane są na wniosek (do pobrania poniżej), z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów. Informacji tych udziela Pan Łukasz Simiński - Sekretarz - tel. 91 38 433 21 *671; e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl

DZIERŻAWY, SPRZEDAŻ GRUNTÓW

W Nadleśnictwie Gryfice możliwe jest uzyskanie informacji na temat dzierżaw gruntów, sprzedaży gruntów, udostępniania gruntów do celów projektowych i stawek za dzierżawę. Informacji udziela Pan Grzegorz Gąsiorek – Starszy Specjalista Służby Leśnej – tel. 91 38 433 21 *338; e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl, oraz Pan Zbigniew Gradoń – Specjalista ds. gospodarki mieszkaniowej i gospodarki nieruchomościami - tel. 91 38 433 21 *673; e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl.

EDUKACJA LEŚNA

Działalność edukacyjna polegająca między innymi na: spotkaniach z leśnikami, dziećmi, młodzieżą szkolną oraz społeczeństwem w salach szkolnych, zajęciach terenowych, prelekcjach, pogadankach, wykładach, konkursach i akcjach prowadzona jest przez Panią Annę Grabarczyk – Specjalista Służby Leśnej  – tel. 91 38 433 21 *340; e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl. Edukacja w nadleśnictwie prowadzona jest po wcześniejszym ustaleniu terminów (telefonicznym lub pisemnym).

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej word
Wniosek.doc 0.03MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej pdf
wniosek.pdf 0.07MB
Cennik detaliczny na drewno I tercja 2024
Decyzja​_2​_2024​_-​_Cennik​_detaliczny​_-​_2024.pdf 3.13MB
Zarzadzenie Nr 13-2024 - w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
Zarządzenie​_nr​_13-2024-1-4.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 12:08 ARTUR SKAKUJ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Grabarczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 13.05.2024 09:16 Anna Grabarczyk
Rozpatrywanie spraw 3.0 09.05.2024 14:11 Anna Grabarczyk
Rozpatrywanie spraw 2.0 16.02.2024 11:49 Anna Grabarczyk
Rozpatrywanie spraw 1.0 19.08.2021 12:08 ARTUR SKAKUJ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}