W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - Dostawa sortów BHP II

Nurzec Stacja, 05.04.2022 r.

Zn. spr.: SA.270.23.2022.SA2

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w dniu 25 marca 2022 r. udzielono zamówienia na dostawę sortów BHP, zgodnie z postępowaniem,

Zn.: SA.270.23.2022.SA2 z dnia 17 marca 2022 r. Wykonawcy:

PPHU „SILVA BIAŁYSTOK”
Katarzyna Michaluk

ul. Wrocławska 61/19
15 - 644 Białystok

 

                                                  Artur Gacki

                                Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec

 

Nurzec Stacja, 17.03.2022 r.

Zn. spr.: SA.270.23.2022.SA2

 

Zapytanie

Nadleśnictwo Nurzec zainteresowane jest zakupem n/w sortów BHP pracownikom nadleśnictwa:

Lp

Sort

ilość szt.

1

Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny.

0

2

Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne.

29

3

Buty (gumowe) wodoodporne.

2

4

Buty ochronne z ochroną antyprzecięciową, podnosek ochronny

0

5

Buty ochronne, podnosek ochronny.

0

6

Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą.

44

7

Czapka letnia.

45

8

Czapka ocieplana.

6

9

Czepek pod hełm ochronny.

0

10

Fartuch ochronny.

0

11

Fartuch roboczy.

2

12

Hełm ochronny z ochroną słuchu i osłoną twarz

0

13

Hełm ochronny.

46

14

Kalesony męskie termoaktywne/legginsy damskie termoaktywne (bielizna).

50

15

Kamizelka ciepłochronna.

0

16

Kamizelka ostrzegawcza.

4

17

Koszula robocza, długi rękaw.

54

18

Koszulka krótki rękaw/ t-shirt.

47

19

Koszulka termoaktywna, długi rękaw (bielizna).

49

20

Koszulka termoaktywna, krótki rękaw (bielizna).

49

21

Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe.

25

22

Kurtka przeciwdeszczowa.

2

23

Maska przeciwpyłowa.

1

24

Obuwie antypoślizgowe.

2

25

Ochraniacze na buty (stuptuty).

2

26

Ochronniki słuchu.

1

27

Okulary ochronne/gogle.

1

28

Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/.

10

29

Rękawice ochronne.

0

30

Rękawice ocieplane.

1

31

Rękawice robocze.

0

32

Skarpety letnie, termoaktywne (2pary).

54

33

Skarpety zimowe, termoaktywne (2pary).

52

34

Trzewiki.

3

35

Ubrania całoroczne, tkanina z membraną oddychającą.

1

36

Ubrania letnie (w tym 2 pary spodni).

41

37

Ubrania ocieplane, tkanina z membraną oddychającą.

4

38

Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym.

0

39

Ubranie letnie specjalistyczne w tym 2 pary spodni

0

40

Ubranie letnie.

1

41

Ubranie ocieplane (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym.

1

42

Ubranie ocieplane.

2

 

Dostawa sortów BHP winna być dokonana zgodnie z:

1. Protokołem dodatkowym Nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP, zawartym 29 stycznia 1998 r. i wpisanym do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 r. w Warszawie;

 2. Zapisami "Rekomendacji realizacyjnych w zakresie zaopatrywania pracowników PGL LP w sorty BHP", będących załącznikiem do notatki służbowej z dnia 4 lutego 2015 r., stanowiących załącznik do niniejszego zapytania.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów BHP nie dalej, niż 120 km od siedziby Zamawiającego, gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów odzieży ochronnej upoważnionym pracownikom Zamawiającego.

Warunkiem koniecznym uzyskania zamówienia jest możliwość odbioru przez upoważnionych pracowników elementów odzieży ochronnej co najmniej w 2 soboty w miesiącu w trakcie obowiązywania umowy.

Niezależnie od indywidualnego sposobu odbierania sortów BHP przez pracowników Zamawiającego w placówce Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie obowiązywania umowy do dostarczenia uzgodnionej wcześniej z Zamawiającym ilości i rodzaju sortów BHP do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego  w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego. Ilość i termin dostaw będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego, jednak Wykonawca będzie zobowiązany do nie więcej niż 6 dostaw w trakcie obowiązywania umowy.

W związku z powyższym, jeżeli Państwa firma zainteresowana jest dostawą do Nadleśnictwa Nurzec w/w sortów BHP, należy w terminie do dnia 24.03.2022 r., do godz. 12:00 złożyć w siedzibie Nadleśnictwa Nurzec w Nurcu Stacji ul. Akacjowa 3, 17-330 Nurzec Stacja ofertę na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierającą cenę dostawy netto i brutto, bądź przesłać na adres e-mail: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl.

Następstwem przyjęcia oferty do realizacji będzie podpisanie umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania. Niniejsze pismo nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

Osobami upoważnionymi do kontaktu w zakresie zamówienia są: Arkadiusz Jezierski tel. 698 639 933, Aldona Safaryn tel. (85 6565110).

Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury bez podania przyczyn.

 

          Artur Gacki

   Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec

 

 

 

Materiały

Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
wzór umowy wraz z załącznikami
wzór​_umowy​_​_wraz​_z​_załącznikami.pdf 1.39MB
Załącznik REKOMENDACJE
zał​_​_REKOMENDACJE.pdf 0.81MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.03.2022 11:34 Jarosław Kutyna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aldona Safaryn
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe - Dostawa sortów BHP II 2.0 07.04.2022 13:28 Jarosław Kutyna
Zapytanie ofertowe - Dostawa sortów BHP II 1.0 18.03.2022 11:34 Jarosław Kutyna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}