W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Informacji na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać:
- w sekretariacie Nadleśnictwa Żagań
- tel. 68 368 19 50
- e-mail: zagan@zielonagora.lasy.gov.pl
 
Godziny pracy: 700 – 1500
 

DZIAŁ GOSPODARKI LEŚNEJ (pok. 15)

 

Kierownik działu: Remigiusz Chrzanowski - zastępca nadleśniczego

tel. 68 368 19 50, wew. 206, 604 967 129, e-mail: r.chrzanowski@zielonagora.lasy.gov.pl

 

Odpowiada za całokształt sfery produkcyjnej w Nadleśnictwie, prawidłową organizację i realizację planowania i wykonywania zadań w zakresie gospodarki leśnej. Udziela informacji w sprawie sprzedaży lasów oraz wykupu lasów od właścicieli i podmiotów prywatnych.

 

 

 

SPRZEDAŻ DREWNA (pok. 11)

 

Osoby udzielające informacji o sprzedaży drewna:

Pani Wioleta Sykuła - referent ds. sprzedaży drewna  tel. 68 368 19 50 wew. 202;

e-mail: wioleta.sykula@zielonagora.lasy.gov.pl

 

Pan Wojciech Piaścik  - st. specjalista SL ds. użytkowania lasu, marketingu i BHP tel. 604 793 822;

e-mail: wojciech.piascik@zielonagora.lasy.gov.pl

 

Sprzedaż drewna odbywa się zgodnie z obowiązującym w Nadleśnictwie Żagań Regulaminem.

 

Szczegółowe informacje dotyczące regulaminu sprzedaży oraz aktualne cenniki znajdują się w zakładce: Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia.

 

Wyróżnia się następujące procedury sprzedaży drewna:

- sprzedaż w Portalu Leśno-Drzewnym z uwzględnieniem dotychczasowej wielkości zakupu drewna,

- sprzedaż w Portalu Leśno-Drzewnym bez uwzględnienia dotychczasowej wielkości zakupu drewna,

- akcje w aplikacji e-drewno,

- aukcje i submisje,

- negocjacje handlowe,

- sprzedaż detaliczną.

 

Sprzedaż detaliczna drewna odbywa się :

w siedzibach leśnictw w godz. 7.00 – 9.00 :

w Leśnictwie Łozy – w każdy poniedziałek miesiąca;

w Leśnictwie Trzebów – w każdy wtorek miesiąca;

w Leśnictwie Podlaski – w każdą środę miesiąca

w Leśnictwie Mirostowice, Baszkowo, Stawy, Karliki, Kowalice – w każdy czwartek miesiąca;

w Leśnictwie Cietrzewo – w każdy piątek miesiąca;

 

Dane kontaktowe leśnictw znajdują się w zakładce: Dane teleadresowe

 

 

OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA LASU (pok. 10)

 

Punkt Alarmowo Dyspozycyjny (PAD) tel. 68 368 19 50, wew. 201

Kontakt: Adam Daszkiewicz - specjalista ds. ochrony lasu i p.poż

tel. 68 368 19 50, wew. 201, email: adam.daszkiewicz@zielonagora.lasy.gov.pl

 

 

Pracownik zajmuje się zapobieganiem przed powstawaniem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się ognia na terenie leśnym.

Prowadzi następujące sprawy: działalność profilaktyczną, informacyjną oraz działania gospodarcze ograniczające rozprzestrzenianie się pożarów lasów, obserwacje terenów leśnych z dostrzegalni przeciwpożarowych, utrzymanie infrastruktury i łączności przeciwpożarowej, lokalizowanie i gaszenie pożarów lasu.

 

DZIERŻAWY i UDOSTĘPNIANIE GRUNTÓW (pok. 13)

W sprawach dotyczących dzierżawy i udostępniania gruntów oraz stanu posiadania informacji udziela:

Pan Damian Kołowrocki – referent ds. urządzania lasu – tel. 68 368 19 50, wew. 208;

e-mail: damian.kolowrocki@zielonagora.lasy.gov.pl

 

W Nadleśnictwie Żagań możliwe jest uzyskanie informacji na temat dzierżaw, najmu, udostępniania gruntów. Pracownik zajmuje się prowadzeniem spraw dotyczących ewidencji gruntów Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Żagań.

 

 

HODOWLA LASU, NASIENNICTWO, SZKÓŁKARSTWO (pok. 13)

 

W sprawach dotyczących hodowli lasu, nasiennictwa i szkółkarstwa informacji udziela:

Pan Jarosław Handzlik – st. specjalista SL ds. SILP i  hodowli lasu; tel. 68 368 19 50 wew. 207;

e-mail: jaroslaw.handzlik@zielonagora.lasy.gov.pl

 

Pracownik zajmuje się zagadnieniami związanymi z kierowaniem procesów lasotwórczych zgodnie z produkcyjnymi i pozaprodukcyjnymi zadaniami gospodarstwa leśnego.

Głównymi działami hodowli lasu są: nasiennictwo leśne, szkółkarstwo leśne, odnowienie lasu, melioracje leśne, zalesienia, zadrzewienia, pielęgnowanie lasu,

W dziale tym prowadzone są również sprawy związane ze sprzedażą sadzonek, oraz z przygotowaniem planów zalesień.

 

 

OCHRONA LASU, OCHRONA PRZYRODY (pok. 10)

 

W sprawach dotyczących ochrony przyrody informacji udziela:

Pan Adam Daszkiewicz - specjalista ds. ochrony lasu i p.poż

tel. 68 368 19 50, wew. 201, email: adam.daszkiewicz@zielonagora.lasy.gov.pl

Pracownik zajmuje się zadaniami wykonywanymi przez Nadleśnictwo Żagań związanymi z ochroną lasu i ochroną przyrody. Udziela informacji na temat pomników przyrody,  obszarów i gatunków chronionych na terenie nadleśnictwa.

 

Łowiectwo

W sprawach dotyczących łowiectwa informacji udziela:

Pan Ireneusz Deptuch tel. 606 324 110

e-mail: ireneusz.deptuch@zielonagora.lasy.gov.pl

 

EDUKACJA LEŚNA I TURYSTYCZNE ZAGOSPODAROWANIE LASU

 

W sprawach dotyczących edukacji leśnej i turystycznego zagospodarowania lasu informacji udziela:

 

Pan Ireneusz Deptuch tel. 606 324 110

e-mail: ireneusz.deptuch@zielonagora.lasy.gov.pl

Działalność edukacyjna prowadzona w Nadleśnictwie Żagań polega między innymi na: spotkaniach z dziećmi, młodzieżą szkolną oraz społeczeństwem w salach szkolnych, zajęciach terenowych, prelekcjach, pogadankach, wykładach, konkursach, akcjach i imprezach okolicznościowych.

 

Edukacja w nadleśnictwie prowadzona jest po wcześniejszym ustaleniu terminów (telefonicznym lub pisemnym).

 

 

DZIAŁ ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY (pok. 4)

 

Kierownik działu: Zbigniew Błażewicz – Sekretarz Nadleśnictwa

tel. 68 368 19 50, wew. 105, 606 324 070, e-mail: zbigniew blazewicz@zielonagora.lasy.gov.pl

Dział prowadzi sprawy związane z obsługę administracyjną nadleśnictwa, zajmuje się administrowaniem nieruchomościami, sporządza i realizuje plany inwestycyjne i remontowe, zajmuje się naliczaniem podatków  lokalnych oraz sprawami sprzedaży budynków i lokali mieszkalnych, najmem i dzierżawą budynków i lokali będących własnością Nadleśnictwa Żagań.

 

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE (pok. 4)

 

Kontakt: Krzysztof Blaczkowski – Specjalista ds. zamówień publicznych

tel. 68 368 19 50, wew. 105, 795 557 345, e-mail: krzysztof.blaczkowski@zielonagora.lasy.gov.pl

 

Pracownik prowadzi sprawy związane z zamówieniami publicznymi, prowadzi postępowania przetargowe zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzi zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi o wartości poniżej progu określonego w art. 2 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

 

 

DZIAŁ FINANSOWO - KSIĘGOWY (pok. 9)

 

Kierownik działu: Monika Smolarczyk  - Główny Księgowy

tel. 68 368 19 50, wew. 107, 533 995 495, e-mail: monika smolarczyk@zielonagora.lasy.gov.pl

Do zadań Działu Finansowo-Księgowego należy m.in.: prowadzenie ewidencji księgowej,

formalno-rachunkowej kontroli dokumentów, sporządzanie planów finansowych, analiz i sprawozdawczości, rozliczanie działalności gospodarczej i administracyjnej.

 

 

STRAŻ LEŚNA (pok. 16)

 

Kontakt: Paweł Pietrzak - starszy strażnik leśny

tel. 606 826 425, e-mail: pawel.pietrzak@zielonagora.lasy.gov.pl

Wykonuje zadania związane z zapobieganiem i zwalczaniem przestępstw i wykroczeń w zakresie szkodnictwa leśnego oraz ochrony składników mienia nadleśnictwa Żagań.

 

KADRY (pok. 14)

 

Kontakt: Joanna Piaścik - specjalista ds. pracowniczych

tel. 68 368 19 50, wew. 209, 533 995 415 , e-mail: joanna.piascik@zielonagora.lasy.gov.pl

Pracownik zajmuje się sprawami kadrowymi w Nadleśnictwie Żagań.

Do najczęściej załatwianych w tym zakresie spraw należą: wydawanie zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ERP-7, wydawanie świadectw wykonywania prac w szczególnych warunkach, wydawanie świadectw pracy lub ich duplikatów, udzielanie informacji w sprawie zatrudnienia, stażu, itd.

 

 
 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej.pdf 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.10.2021 08:42 OSKAR CHIMKO
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Piaścik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 20.0 11.10.2024 13:24 Anna Blaczkowska
Rozpatrywanie spraw 19.0 06.09.2024 11:17 Anna Blaczkowska
Rozpatrywanie spraw 18.0 09.08.2024 11:37 Adam Daszkiewicz
Rozpatrywanie spraw 17.0 18.01.2024 14:39 Anna Blaczkowska
Rozpatrywanie spraw 16.0 18.12.2023 09:59 Anna Blaczkowska
Rozpatrywanie spraw 15.0 24.10.2023 09:22 Anna Blaczkowska
Rozpatrywanie spraw 14.0 27.07.2023 14:53 Anna Blaczkowska
Rozpatrywanie spraw 13.0 13.07.2023 07:23 Jarosław Handzlik
Rozpatrywanie spraw 12.0 17.04.2023 13:34 Jarosław Handzlik
Rozpatrywanie spraw 11.0 30.03.2023 10:19 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 10.0 10.03.2023 08:17 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 9.0 10.03.2023 08:09 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 8.0 01.02.2023 08:16 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 7.0 25.10.2022 11:15 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 6.0 25.10.2022 11:11 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 5.0 25.10.2022 10:51 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 4.0 25.10.2022 10:48 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 3.0 24.10.2022 14:13 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 2.0 06.10.2022 12:42 OSKAR CHIMKO
Rozpatrywanie spraw 1.0 05.10.2021 08:42 OSKAR CHIMKO

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}