W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Analiza zapotrzebowania na kompetencje w gospodarce i na rynku pracy wraz z badaniem wartości docelowej wspólnego wskaźnika długoterminowego rezultatu PO WER w obszarze szkolnictwa wyższego – III etap

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:nie dotyczy
  • Data rozpoczęcia: 07.08.2023
  • Data zakończenia: 18.08.2023 23:59
  • Jednostka publikująca:DZS-SAE
  • Opis zamówienia:Badanie stanowi trzeci i ostatni etap cyklicznej ewaluacji interwencji wzmacniających kompetencje studentów w ramach projektów finansowanych z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Pierwszy etap badania został zrealizowany w 2019 roku, drugi w 2021 roku. Ocenie zostanie poddana trwałość, skuteczność i użyteczność efektów interwencji wzmacniających kompetencje studentów z perspektywy sytuacji zawodowej absolwentów na rynku pracy oraz luk pomiędzy ofertą edukacyjną uczelni a zapotrzebowaniem rynku pracy. Badaniem zostaną objęci beneficjenci ostateczni (studenci i absolwenci) oraz pracodawcy.

Materiały

Zapytanie o wycenę szacunkową
F8​_Zapytanie​_o​_wycenę​_Kompetencje​_III​_etap.pdf 0.24MB
Załącznik nr 1 SOPZ
Załącznik​_nr​_1​_-​_SOPZ.pdf 0.52MB
Załącznik nr 2 Formularz wyceny szacunkowej
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_wyceny​_Kompetencje​_III​_etap.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.08.2023 11:50 Szymon Iwańczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
DZS-SAE
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Analiza zapotrzebowania na kompetencje w gospodarce i na rynku pracy wraz z badaniem wartości docelowej wspólnego wskaźnika długoterminowego rezultatu PO WER w obszarze szkolnictwa wyższego – III etap 1.0 07.08.2023 11:50 Szymon Iwańczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}