Edward.AI
Edward.ai. Inteligentny asystent pomaga w pracy zespołom sprzedaży
Tytuł projektu
Platforma inteligentnego asystenta – Edward.ai
Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów
2040 Sp. z o.o.
Nazwa programu
PROGRAM OPERACYJNY INTELIGENTNY ROZWÓJ 2014-2020
Poddziałanie 1.3.1 Wsparcie projektów badawczo- rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – BRIdge Alfa
Konkurs
Bridge Alfa by YouNick Mint
Wartość projektu
1 000 000 zł
Wartość dofinansowania
800 000 zł
Okres realizacji projektu
Od stycznia 2018 r. do kwietnia 2019 r.
Poznajcie nasz zespół
Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?
Wierzymy, że w przyszłości zamiast korzystać z tradycyjnego oprogramowania, każdy z nas będzie miał „zatrudnionego” cyfrowego asystenta, który będzie pomagał nam w codziennej pracy.
Problemem, który zdecydowaliśmy się rozwiązać w pierwszej kolejności, jest niechęć rozproszonych zespołów sprzedaży do korzystania z systemów klasy CRM. Czas przeznaczony na nużące czynności, takie jak ręczne wprowadzanie danych, notatki czy raportowanie, handlowcy woleliby poświęcić na pracę z klientami.
Algorytmy naszego produktu umożliwiają swojemu użytkownikowi zanotowanie dowolnej treści wyłącznie przy użyciu głosu. Codzienne raporty dotyczące przebiegu zakończonego dnia oraz zapowiedź nadchodzących wydarzeń pozwalają trzymać rękę na pulsie wszystkim zorientowanym na cele handlowcom. Asystent działa „w tle” w najważniejszym narzędziu pracy – telefonie handlowca, pozwalając mu pracować tak samo z każdego miejsca. Rozwiązanie pamięta o zadaniach i przypomina o nich – we właściwym miejscu i czasie. Przypomnienia wyzwalane przez asystenta pozwalają pamiętać o deklaracjach czy postanowieniach.
Za swoją pracę otrzymaliśmy liczne wyróżnienia i nagrody, m.in.:
- UiPath Automation Awards CEE – 2019
- UPC ThinkBig Think Transformation – 2019
- Nagroda AI Innovator – 2019
- Najlepsze rozwiązanie IT@Bank Fintech challenge
- Najlepszy mobilny startup Mobile Trends Awards 2018
- Finalista MIT Enterprise Forum Poland
- Finalista PwC Startup Collider
- Finalista Startupy w Pałacu B2B
Kto korzysta/skorzysta z wyników projektu?
Automatyzacja procesów biznesowych to jeden z trendów, który coraz mocniej wspiera działania rynkowe zarówno dużych, jak i mniejszych firm. Powstaje także coraz więcej nowatorskich rozwiązań mających na celu analizowanie doświadczeń na linii handlowiec – konsument.
Asystent uwalnia czas sprzedawców poświęcony na ręczne wprowadzanie i sprawdzanie danych o relacjach z klientami w systemie CRM.
Rozwiązanie zadba o to, by Twoja baza CRM była aktualna. Na bieżąco umieści w niej wszystkie informacje na temat podejmowanych przez Ciebie aktywności: połączenia telefoniczne, spotkania, e-maile, ale także transkrypcje notatek głosowych czy planowane zadania. Działa jako samodzielne narzędzie dla zespołu sprzedaży.