Ekosystem klienta NCBR
29.04.2021
NCBR wdrożył system contact center dla usprawnienia kontaktów z klientami Centrum.
Od początku 2021 r. Punkt Informacyjny Narodowego Centrum Badań i Rozwoju testuje i korzysta z nowego systemu contact center. Zakończył się pilotaż, w ramach którego zostały obsłużone wszystkie zapytania podmiotów zainteresowanych złożeniem wniosku w ostatniej edycji konkursu Szybka Ścieżka.
Dotychczas funkcjonujące skrzynki mailowe przypisane do poszczególnych konkursów, zostały zastąpione jednym, specjalnym adresem mailowym: info@ncbr.gov.pl. Natomiast wszystkie rozmowy telefoniczne dotyczące konkursów obsługują konsultanci z Punktu Informacyjnego, pełniący rolę pierwszej linii wsparcia dla klientów Centrum. System contact center prowadzi automatyczny rejestr wszystkich kontaktów, co znacząco usprawnia obsługę zapytań i daje możliwość monitorowania czasu oczekiwania na odpowiedź.
Wszystkie wpływające pytania są analizowane przez konsultantów Punktu Informacyjnego, którzy przygotowują dla Państwa odpowiedzi najszybciej jak to możliwe. Przy skomplikowanych sprawach, gdzie wymagana jest wiedza bardziej specjalistyczna, konsultanci kontaktują się z Państwem informując o możliwości wydłużenia terminu odpowiedzi, podając jednocześnie datę finalną załatwienia sprawy.
Dzięki systemowi contact center wszystkie te działania są stale monitorowane i w przypadku ewentualnych opóźnień podejmowane są działania naprawcze. Zgodnie z planem rozwoju contact center w NCBR planowane jest integracja wszystkich skrzynek i numerów telefonu z poszczególnych konkursów w ramach systemu, tak by skutecznie i szybko reagować na pojawiające się pytania.
Projekt contact center jest jednym z wielu elementów budowy skutecznego ekosystemu klienta w NCBR, którego celem jest systematyczne podnoszenie jakości komunikacji i skuteczności aplikowania oraz realizacji projektów B+R w Polsce.