W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dla beneficjentów w okresie trwałości POIR

18.02.2020

W systemie LSI został dla Państwa udostępniony moduł Trwałość projektów POIR.

Szanowni Państwo,

W systemie LSI został dla Państwa udostępniony moduł Trwałość projektów POIR. Konta na projekcie zostały założone na podstawie adresów e-mail zawartych w systemie SL. W celu aktywacji konta należy uzupełnić upoważnienie, które zostało przekazane drogą e-mail na powyższe adresy. W przypadku Beneficjentów, którzy nie otrzymali e-mail lub dane w SL nie zostały zaktualizowane prosimy o kontakt na poir.trwalosc-at-ncbr.gov.pl.

Obecnie w systemie LSI dostępne jest Oświadczenie dot. utrzymania trwałości projektu przez Beneficjenta POIR.

Oświadczenie dostępne jest po:

  1. przekazaniu na adres e-mail poir.trwalosc-at-ncbr.gov.pl skanu upoważnienia na dostęp do systemu LSI,
  2. aktywowaniu konta przez pracownika NCBR.

 

Po uzupełnieniu danych w oświadczeniu należy:

  1. zapisać oświadczenie do druku,
  2. wydrukować i podpisać,
  3. załączyć skan z pkt 2 w systemie LSI,
  4. przekazać za pośrednictwem systemu LSI do NCBR.

Uwaga: Dane w sprawozdaniu dot. wartości wskaźników rezultatu powinny być podawane narastająco.

Pierwsze Oświadczenie składane jest w terminie do 20 lutego roku kalendarzowego następującego po roku, w którym zakończyła się realizacja projektu. Za dzień zakończenia realizacji projektu uznawany jest dzień dokonania płatności końcowej na rachunek bankowy beneficjenta (w przypadkach, gdy w ramach rozliczenia wniosku o płatność końcową beneficjentowi przekazywana będzie płatność) albo dzień zatwierdzenia wniosku o płatność końcową – w pozostałych przypadkach.

{"register":{"columns":[]}}