W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„NCBR na Chmielnej” - rusza podcast NCBR

29.09.2022

Ruszył nowym kanał podcastowy „NCBR na Chmielnej”. Na platformach streamingowych dostępny jest pierwszy odcinek z serii „Startupy na Chmielnej”. Na początek przybliżone zostaną sylwetki najskuteczniejszych funduszy venture capital z rodziny BRIdge Alfa oraz najciekawsze startupy z portfeli tych funduszy.

premiera-podcastu

- Skala naszej działalności jest olbrzymia. W 2021 roku otworzyliśmy 42 konkursy i podpisaliśmy 1200 umów o dofinansowanie. Rokrocznie przekazujemy średnio 5 miliardów złotych na innowacyjne projekty. Wiele naszych programów wsparcia stało się kamieniami milowymi w historii rozwoju całych branż polskiej gospodarki. Program BRIdge Alfa jest tu świetnym przykładem. Te historie wymagają opowiedzenia, a trudno dziś o bardziej dynamicznie rozwijające się medium niż podcasty – mówi dr Paweł Kuch p.o. dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

„Startupy na Chmielnej” to pierwsza ścieżka tematyczna, jaka znajdzie się na nowym kanale.

- W tym roku obchodzimy Jubileusz 15-lecia pracy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Niedawno zmieniliśmy siedzibę oraz identyfikację wizualną Grupy NCBR. To dobry moment, aby opowiedzieć o działalności Centrum w nowej formie. Podcastów słucha już co trzeci internauta w Polsce. Nasz kanał wpisuje się w to, co robimy i o czym mówimy na co dzień. Mogą Państwo spodziewać się na nim wielu treści, także tych związanych z najnowszymi przedsięwzięciami Centrum. Przede wszystkim chcemy jednak rozmawiać o sukcesach naszych beneficjentów – powiedziała Ewelina Dadasiewicz, p.o. dyrektor Działu Komunikacji i Marketingu Strategicznego w NCBR.

- Podcasty to świetne miejsce by opowiedzieć historie ludzi, którzy tworzą polski sektor b+r. A gdzie można znaleźć więcej tych historii niż w NCBR? Informowanie o nowych konkursach, zasadach uczestnictwa w nich czy wielkości poszczególnych alokacji to core naszych codziennych działań komunikacyjnych, ale w NCBR dzieje się znacznie więcej. W naszych eksperckich publikacjach dzielimy się wiedzą i unikalnymi danymi. W podcastach chcemy podzielić się fascynującymi historiami i pokazać pasję rodzimych innowatorów, którą mamy przywilej oglądać z bliska – powiedział Jakub Lackorzyński, rzecznik prasowy NCBR.

Nowy kanał „NCBR na Chmielnej” dostępny jest m.in. na platformie Spotify.

{"register":{"columns":[]}}