Opracowanie w pełni zautomatyzowanego narzędzia autonomicznie zarządzającego i optymalizującego kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych i marketplace'ach, umożliwiającego efektywne przeniesienie sprzedaży do Internetu, w szczególności w czasie pandemii COVID-19
Tytuł projektu
Opracowanie w pełni zautomatyzowanego narzędzia autonomicznie zarządzającego i optymalizującego kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych i marketplace'ach, umożliwiającego efektywne przeniesienie sprzedaży do Internetu, w szczególności w czasie pandemii COVID-19
Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów
NETARCH Sp. z o. o.
Nazwa programu
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Konkurs
Szybka Ścieżka Koronawirusy
Wartość projektu
2 181 387,06 PLN
Wartość dofinansowania
1 369 581,35 PLN
Okres realizacji projektu
od 01.09.2021 r. do 30.06.2023 r.
Zobacz efekty naszej pracy
Efektem jest system SHOPAI, który pozwala dla sklepu na utworzenie i automatyczną optymalizację kampanii Google Ads z wykorzystaniem algorytmów predykcyjnych.
Ekran dodawania sklepu do systemu
Etap onboardingu w którym użytkownik określa budżet swojej kampanii
Jaki problem rozwiązuje nasz projekt
Wystawienie i optymalizacja skutecznych kampanii reklamowych na bazie autorskiego algorytmu predykcyjnego, pozwalającego na prowadzenie kampanii bez udziału specjalisty. Algorytm dedykowany jest reklamom produktowym realizowanych w ramach ekosystemu Google Ads.
Kto skorzysta z wyników projektu?
Małe i średnie sklepy internetowe, które chcą promować swoją ofertę w ramach ekosystemu reklamowego Google Ads.