W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis Fundusze Europejskie Inteligentny Rozwój biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp Z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej

Opracowanie w pełni zautomatyzowanego narzędzia autonomicznie zarządzającego i optymalizującego kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych i marketplace'ach, umożliwiającego efektywne przeniesienie sprzedaży do Internetu, w szczególności w czasie pandemii COVID-19

1

 kwadrat z odchodzącymi mackami  Tytuł projektu

Opracowanie w pełni zautomatyzowanego narzędzia autonomicznie zarządzającego i optymalizującego kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych i marketplace'ach, umożliwiającego efektywne przeniesienie sprzedaży do Internetu, w szczególności w czasie pandemii COVID-19

zarys górnej sylwetki człowieka  Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów

NETARCH Sp. z o. o.

ikona teczki  Nazwa programu

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój

ikona gazety  Konkurs

Szybka Ścieżka Koronawirusy

ikona dwóch kupek monet  Wartość projektu

2 181 387,06 PLN

ikona ręki, a nad nią dwa kółka  Wartość dofinansowania

1 369 581,35 PLN

ikona zegara  Okres realizacji projektu

od 01.09.2021 r. do 30.06.2023 r.

Zobacz efekty naszej pracy

Efektem jest system SHOPAI, który pozwala dla sklepu na utworzenie i automatyczną optymalizację kampanii Google Ads z wykorzystaniem algorytmów predykcyjnych.

1

Ekran dodawania sklepu do systemu

 

2

 

Etap onboardingu w którym użytkownik określa budżet swojej kampanii

 

3

Jaki problem rozwiązuje nasz projekt

Wystawienie i optymalizacja skutecznych kampanii reklamowych na bazie autorskiego algorytmu predykcyjnego, pozwalającego na prowadzenie kampanii bez udziału specjalisty. Algorytm dedykowany jest reklamom produktowym realizowanych w ramach ekosystemu Google Ads.

Kto skorzysta z wyników projektu?

Małe i średnie sklepy internetowe, które chcą promować swoją ofertę w ramach ekosystemu reklamowego Google Ads.

{"register":{"columns":[]}}