Spotkanie informacyjne dotyczące III konkursu INFOSTRATEG
Spotkanie informacyjne dotyczące III konkursu INFOSTRATEG
2021-12-17 10:00
15:30
Spotkanie nie będzie nagrywane. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wymaga jednak rejestracji (zapisu).
Teams,
-
KIEDY
17 grudnia 2021 (piątek)
godz 10:00 - 15:30
Spotkanie nie będzie nagrywane. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wymaga jednak rejestracji (zapisu).
DODAJ DO KALENDARZA -
GDZIE
Teams
Zapraszamy na spotkanie informacyjne dotyczące III konkursu w programie INFOSTRATEG.
Program INFOSTRATEG został przygotowany, by wspierać rozwój polskiego potencjału sztucznej inteligencji (SI) poprzez opracowanie rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję i blockchain, mających bezpośrednie zastosowanie w praktyce. Trzeci konkurs w ramach Programu ma na celu wybór wykonawców tzw. projektów zamawianych i obejmuje temat zgłoszony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Tytuł tematu badawczego w III konkursu to: Wykorzystanie sztucznej inteligencji SI do identyfikowania opinii konsumentów na temat bezpieczeństwa produktów i ich jakości, z uwzględnieniem podwójnej jakości „dual quality”
Do konkursu mogą przystąpić konsorcja składające się wyłącznie z niebędących przedsiębiorstwem: jednostek naukowych, spółek prawa handlowego, fundacji, stowarzyszeń, w których skład wchodzą maksymalnie 3 podmioty, w tym co najmniej dwie jednostki naukowe, prowadzące działalność na terytorium Polski.
Całkowity budżet konkursu to 18,4 mln zł. Nabór wniosków trwa od 1 grudnia 2021 do 27 stycznia 2022 do godz. 16:00.
Planowana agenda spotkania:
10:00 – 10:05 powitanie, informacje o zasadach spotkania, przedstawienie prelegentów
10:05 – 11:00 informacje ogólne o programie oraz o III konkursie
11:00 – 11:30 informacje dotyczące systemu
11:30 – 12:00 informacje dotyczące oceny
12:00 – 12:15 przerwa
12:15 – 13:00 informacje dotyczące kwalifikowalności kosztów
13:00 – 13:15 informacje dot. praw własności intelektualnej do wyników projektu
13:15 – 13:30 przerwa
13:30 – 15:30 sesja pytań i odpowiedzi (pytania zadane na chat podczas wszystkich prezentacji -odpowiedzi udzielają prelegenci w kolejności zadanych pytań)
Spotkanie nie będzie nagrywane.
Pytania można zadawać na tzw. chat podczas całego spotkania.
Zapisy na spotkanie – tylko i wyłącznie mailowo pod adresem: dorota.toczyska@ncbr.gov.pl do dnia 16 grudnia 2021 r. do godziny 12:00.