W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp Z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej

Utworzenie i wdrożenie zintegrowanego programu dla KPSW

Elektroniczna Biblioteka IBUK Libra-pdf

 kwadrat z odchodzącymi mackami  Tytuł projektu

Utworzenie i wdrożenie zintegrowanego programu dla KPSW

zarys górnej sylwetki człowieka  Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów

Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze

ikona teczki  Nazwa programu

Program Operacyjny  Wiedza Edukacja Rozwój

ikona gazety  Konkurs

Kompleksowe Programy Szkół Wyższych

ikona dwóch kupek monet  Wartość projektu

2 955 189,60 PLN

ikona ręki, a nad nią dwa kółka  Wartość dofinansowania

2 866 533,89 PLN

ikona zegara  Okres realizacji projektu

od 01.02.2018 r. do 31.01.2022 r.

Poznaj nasz zespół

mgr Agnieszka Gątnicka – kierownik projektu,

dr n.med. Wioletta Palczewska, dr Beata Telążka – koordynatorzy merytoryczni projektu,

mgr Magdalena Łapczyńska -  specjalista ds. obsługi finansowej

Zobacz efekt naszej pracy

plakat

dj

dj

studio

webkiosk

Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?

Projekt pozwolił na:

1) podniesienie kompetencji zawodowych, językowych, komunikacyjnych studentów Uczelni odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa poprzez:

a) dostosowanie programu kształcenia na studiach I stopnia o profilu praktycznym do potrzeb rynku pracy poprzez wdrożenie nowych specjalności na kierunku filologia, pedagogika, dziennikarstwo i komunikacja społeczna,

b) organizację zajęć warsztatowych wraz z odbyciem wizyt studyjnych u pracodawców dla studentów kierunku dietetyka,

c) organizację kursu Budowanie marki osobistej na rynku pracy wraz z realizacją zadań projektowych  dla studentów czterech ostatnich semestrów studiów I stopnia (licencjackich i inżynierskich),

d) wspieranie świadczenia wysokiej jakości usług przez ABK poprzez zatrudnienie dodatkowej osoby z uprawnieniami doradcy zawodowego oraz wyposażenie ABK w nowoczesne narzędzia pracy.

2)  unowocześnienie systemu zarządzania Uczelnią i podniesienie kompetencji kadry Uczelni poprzez:

a) opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Modelu Zarządzania Uczelnią,

b) podniesienie sprawności zarządzania w Uczelni poprzez rozbudowę i unowocześnienie funkcjonującego systemu informatycznego,

c) unowocześnienie funkcjonowania Biblioteki poprzez modernizację pracowni multimedialnej oraz poszerzenie księgozbioru poprzez dostęp do wirtualnej platformy,

d) podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej Uczelni poprzez udział w szkoleniach z zakresu praktycznego zastosowania nowoczesnych narzędzi informatycznych w dydaktyce oraz nowoczesnych strategii, metod i technik nauczania, a także w zakresie podnoszenia umiejętności z języka angielskiego,

e) podniesienie kompetencji kadry zarządzającej i administracyjnej poprzez udział pracowników w certyfikowanych szkoleniach, kursach i studiach podyplomowych.

Kto korzysta/skorzysta z wyników projektu?

Z wyników projektu korzystają studenci, kadra dydaktyczna i administracyjna, Uczelnia oraz pracodawcy. Rezultaty projektu będą oddziaływały na kolejne nabory studentów. Dobrze wykształcona kadra dydaktyczna, w zakresie nowoczesnych metod nauczania, prowadzi zajęcia w sposób bardziej efektywny, a zdobyte kompetencje dydaktyczne wykorzystywane są w ramach prowadzenia zajęć ze studentami. Przedsiębiorcy, którzy zatrudniają absolwentów - uczestników projektu, pozyskują dobrze przygotowanych i wyszkolonych pracowników, o bardzo wysokich kompetencjach zawodowych i interpersonalnych. Opracowany i wdrożony Zintegrowany Model Zarządzania pozwala na efektywne wykorzystanie kadry uczelni oraz jej zasobów finansowych. Uczestnicy szkoleń pełnią funkcję "przekaźnika" dobrych praktyk dla pozostałych pracowników. 30% absolwentów uczelni, którzy zostali objęci wsparciem w projekcie, kontynuowało kształcenie lub podjęło zatrudnienie w ciągu 6 miesięcy od zakończenia kształcenia.

Co było dla nas największym wyzwaniem w realizacji projektu?

Udzielanie porad z zakresu doradztwa zawodowego, organizacja zajęć, kursów, warsztatów, wizyt studyjnych, studiów podyplomowych i innych form dokształcania w okresie pandemii COVID-19. Zmiana organizacji formy stacjonarnej na zdalną.

Nasza rada dla innych Wnioskodawców

Sprawna komunikacja zespołu projektowego. Bieżące reagowanie na pojawiające się trudności w realizacji projektu, szczególnie reagowanie na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku, wprowadzanie nowych form wsparcia w miejsce zaplanowanych, ale niemogących  się, z różnych przyczyn, odbyć.

{"register":{"columns":[]}}