Wirtualny Ekspert NCBR – Sztuczna Inteligencja w służbie innowatorom
10.03.2022
Jak szybko, skutecznie i systemowo odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania? To wyzwanie z którym na co dzień mierzy się Punkt Informacyjny NCBR - ważny filar ekosystemu klienta Centrum. FAQ, Asystent Innowacji, Asystent Budżetowy, Newsletter to narzędzia którymi wzmacniamy skuteczną komunikację z naszymi klientami. Na naszej stronie dostępne są pod linkiem: https://www.gov.pl/web/ncbr/narzedzia
Przyszłość dzieje się u nas – to motto NCBR - dlatego sięgamy po nowe narzędzia i kanały komunikacji – tym razem pomoże nam Sztuczna Inteligencja!
Sztuczna inteligencja to aktualnie jeden z najszybciej rozwijających się trendów w obszarze innowacji. Dlatego rozbudowując ekosystem klienta w NCBR wykorzystaliśmy algorytmy SI by stworzyć kolejne narzędzie, dzięki któremu skutecznie możemy informować o ofercie Centrum i działaniach NCBR.
Wirtualni Eksperci NCBR to awatary, które przybliżą szereg zagadnień ważnych dla klientów Centrum - jak znaleźć dofinansowanie, gdzie szukać dokumentacji konkursowej oraz list rankingowych, jak wygląda praca eksperta.
W przyszłości biblioteka filmów zostanie rozbudowana o zapowiedzi konkursów, bezpłatne narzędzia będące wsparciem w aplikowaniu czy prezentacje sukcesów naszych beneficjentów. Śledź pracę naszych Wirtualnych Ekspertów zaglądając do zakładki Wiedza – Narzędzia: https://www.gov.pl/web/ncbr/wirtualny-ekspert
Nadal do Państwa dyspozycji są konsultantki w Punkcie Informacyjnym (tel.: +48 22 39 07 170, +48 22 39 07 191, e-mail: info@ncbr.gov.pl).
Przyszłość dzieje się u nas!