W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zapytanie o wycenę zamówienia na zakup oprogramowania do zarządzania procesami odzyskiwania po awarii (Disaster Recovery) dla środowisk VMware vSphere

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:nie dotyczy
  • Data rozpoczęcia: 14.04.2023
  • Data zakończenia: 21.04.2023
  • Jednostka publikująca:DSI
  • Opis zamówienia:Zapytanie o wycenę zamówienia na zakup oprogramowania do zarządzania procesami odzyskiwania po awarii (Disaster Recovery) dla środowisk VMware vSphere.

Materiały

Zapytanie o wycenę
Zapytanie​_o​_wycenę.pdf 0.21MB
SOPZ
SOPZ.pdf 0.14MB
Formularz wyceny szacunkowej
FORMULARZ​_WYCENY​_SZACUNKOWEJ.docx 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.04.2023 15:57 Szymon Iwańczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
DSI
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie o wycenę zamówienia na zakup oprogramowania do zarządzania procesami odzyskiwania po awarii (Disaster Recovery) dla środowisk VMware vSphere 1.0 14.04.2023 15:57 Szymon Iwańczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}