Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Dzięki uzyskanemu dofinansowaniu uczestnicy projektu mogą nabyć typowo praktyczne umiejętności. Ponadto dzięki zakupowi wyposażenia takiego jak rowery czy namioty, studenci mają umożliwiony udział w zajęciach wymagających posiadania danego sprzętu, nie ponosząc tutaj wydatków własnych
Tytuł projektu
Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Nazwa programu
Program operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Konkurs
Kompleksowe programy szkół wyższych
Wartość projektu
8 243 054,39 zł
Wartość dofinansowania
7 993 275,69 zł
Okres realizacji projektu
od 01.08.2018 r. do 31.07.2022 r.
Zobacz efekt naszej pracy
Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?
W projekcie uwzględniono szereg szkoleń dla studentów AWF Wrocław.
Część szkoleń ma charakter wyjazdowy, są to szkolenia typu Turystyka piesza, Turystyka rowerowa, Szkolenie skiturowo-lawinowe, Narciarstwo
zjazdowe adaptowane, Instruktor surwiwalu.
Dzięki uzyskanemu dofinansowaniu uczestnicy projektu mogą nabyć typowo praktyczne umiejętności. Ponadto dzięki zakupowi wyposażenia takiego jak
rowery czy namioty, studenci mają umożliwiony udział w zajęciach wymagających posiadania danego sprzętu, nie ponosząc tutaj
wydatków własnych. Zwiększa to szanse na podnoszenie kompetencji przez studentów, dla których brak np. roweru crossowego
zaopatrzonego w sakwy uniemożliwiłby udział w szkoleniu.
Dzięki uzyskanemu finasowaniu pojawiła się atrakcyjna oferta szkoleń dla studentów AWF Wrocław, podnosząca ich szanse na rynku
pracy. Niektóre ze szkoleń kończą się uzyskaniem uprawnień do stosowania danej metody, jak np. Szkolenie Psychomotoryka czy Kalltenborn
– Evjenth Concept.
Kto korzysta/skorzysta z wyników projektu?
Bezpośrednimi odbiorcami wsparcia są studenci AWF Wrocław oraz kadra administracyjna.
Z wyników projektu korzysta także Uczelnia (władze Uczelni). Realizacja projektu dostarcza m.in. wiedzy w zakresie perforowanych przez
studentów form wsparcia, luk kompetencyjnych, jak o dostarcza informacji w zakresie kierunków rozwoju Uczelni.
Co było dla nas największym wyzwaniem w projekcie?
Sporym wyzwaniem była organizacja zajęć wyjazdowych w okresie pandemii. Kwestie rezerwacji obiektów, dochowanie obostrzeń sanitarnych, zmienność sytuacji.
Nasza rada dla innych Wnioskodawców
Bieżące reagowanie na pojawiające się trudności, wprowadzanie nowych form wsparcia w miejsce zaplanowanych, a nie cieszących się zainteresowaniem odbiorców (projekty zintegrowane to długie 4 letnie projekty, w trakcie których sytuacja na rynku pracy może się zmieniać)