W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje o NFOŚiGW w tekście łatwym do czytania

Informacja o Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w skrócie NFOŚiGW.

NFOŚiGW powstał w dniu 1 lipca 1989 roku.

Nasze hasło to: Zainwestujmy razem w środowisko.

NFOŚiGW znajduje się przy ul. Konstruktorskiej 3A w Warszawie.

Jest instytucją państwową finansującą ochronę środowiska i gospodarkę wodną.

Tytuł: Zdjęcie budynku Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej — opis: Zdjęcie budynku Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. szary budynek na niebieskim tle. 

Zdjęcie siedziby NFOŚiGW

 

Czym się zajmuje NFOŚiGW?

NFOŚiGW zajmuje się realizacją polityki ekologicznej w Polsce. Wspiera polskie samorządy, przedsiębiorstwa, podmioty publiczne, organizacje społeczne a także osoby fizyczne.

NFOŚiGW organizuje konkursy i programy, w ramach których przydzielane są pieniądze na rzecz ochrony środowiska.

Efektem tych działań są największe i najnowocześniejsze inwestycje ekologiczne w Polsce.

Fundusze, które ma NFOŚiGW to środki zagraniczne oraz z budżetu Polski.

NFOŚiGW przekazuje pieniądze na inwestycje, dzięki którym ludziom będzie żyło się lepiej, między innymi w obszarach:

•        ochrona wód

•        ochrona powietrza

•        ochrona powierzchni ziemi

•        dostosowanie do zmian klimatu.

NFOŚiGW dzięki wiedzy i doświadczeniu publikuje wydawnictwa o działalności ekologicznej oraz informuje o sukcesach osób i firm, które dostały fundusze i zrealizowały inwestycje ważne dla kraju.

 

Tytuł: Zdjęcie mężczyzny obsługujacego śmieciarkę segregującą odpady. — opis: Zdjęcie mężczyzny obsługujacego śmieciarkę segregującą odpady.  Tytuł: Zdjęcie paneli fotowoltaicznych — opis: Zdjęcie trzech paneli fotowoltaicznych na tle nieba

 

Zarząd NFOŚiGW

Prezesem Zarządu jest Dorota Zawadzka-Stępniak.

Zastępcami Prezesa są: Małgorzata Szafoni, Paweł Augustyn, Robert Gajda i Józef Matysiak.

 

Kontakt z NFOŚiGW

Możesz do nas zadzwonić lub napisać:

Telefon: 22 45 90 800

Adres e-mail: fundusz@nfosigw.gov.pl

Adres korespondencyjny:

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

ul. Konstruktorska 3a; 02-673 Warszawa.

Możesz skontaktować się osobiście w siedzibie NFOŚiGW w godzinach 7:30–15:30.

W kontakcie z naszym urzędem osoba niesłysząca lub słabo słysząca

ma prawo do skorzystania z usług tłumacza Polskiego Języka Migowego.

Koordynator dostępności w NFOŚiGW – Grzegorz Augustyniak

Materiały

Plik odczytywany maszynowo - Informacja o Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Plik​_odczytywany​_maszynowo-Informacja​_o​_Narodowym​_Funduszu​_Ochrony​_Środowiska​_i​_Gospodarki​_Wodnej-.pdf 0.19MB
Informacja o Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
Informacja​_o​_Narodowym​_Funduszu​_Ochrony​_Środowiska​_i​_Gospodarki​_Wodnej​_w​_tekście​_łatwym​_do​_czytania​_i​_zrozumienia-.pdf 0.86MB