W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie usługi przeprowadzki (załadunku, transportu i rozładunku) mienia

13.01.2025

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

        1. Pakowanie, załadunek, transport i rozładunek zestawów komputerowych.
        2. Załadunek, transport i rozładunek kartonów z dokumentami i innym sprzętem.

Pomiędzy dwoma lokalizacjami:

  • z ul. Domaniewskiej 50A, 02-672 Warszawa
  • do ul. Konstruktorskiej 3A, 02-675 Warszawa

Zapytanie o cenę ma na celu oszacowanie wartości zamówienia na usługę przeprowadzki (załadunku, transportu i rozładunku) mienia.

II. Termin realizacji zamówienia

10 marzec -10 kwiecień 2025 r. - sukcesywnie, po wcześniejszym umówieniu terminu realizacji poszczególnych usług przewozu z Wykonawcą.

III.  Szacunkowa ilość mienia
 

Lp.

Opakowanie/mienie

Opis/Wymiar

Ilość

  1.  

Stanowisko pracy pracowników - meble

Biurko, krzesło, kontener pod biurko

60 szt.

  1.  

Pozostałe biurka/stoły

Biurka, stoły konferencyjne, stoliki

220 szt.

  1.  

Pozostałe krzesła

Krzesła, fotele

350 szt.

  1.  

Kontenery/pomocniki

Kontenery i pomocmiki do biurek

220 szt.

  1.  

Szafy/Regały

Szafy ubraniowe, regały aktowe

420 szt.

  1.  

Pozostałe meble/sprzety

Niszczarku, sejfy itp.

25 szt.

  1.  

Zestaw komputerowy

Komputer lub laptop monitor, klawiatura, mysz, okablowanie

200 szt.

  1.  

Karton

450x290x330 (dł./szer./wys.)

(dokumenty, elementy wyposażenia)

440 s

 

IV. Zakres usługi

      1. Pakowanie (bez rozłączania) i zabezpieczenie sprzętu informatycznego (zestawy komputerowe, monitory komputerowe).
      2. Profesjonalne zabezpieczenie mienia na czas transportu przed uszkodzeniem lub zniszczeniem.
      3. Zniesienie i  załadunek spakowanego mienia na własny środek transportowy.
      4. Bezpieczny transport spakowanego mienia Zleceniodawcy z miejsc nadania do miejsc odbioru określonych w punkcie I.
      5. Rozładunek i dystrybucja mienia Zleceniodawcy wraz z zestawami komputerowymi do docelowych pomieszczeń.
      6. Ustawienie sprzętu informatycznego w docelowych miejscach (na wskazanych biurkach) według spisu sporządzonego przez Zamawiającego (bez podłączania sprzętu).

V. Charakterystyka budynków:

      1. Kompleks budynków biurowych NFOŚiGW przy ul. Konstruktorskiej nr 1, 1A i 3A składa się z trzech sześciokondygnacyjnych budynków, połączonych dwukondygnacyjnym łącznikiem. Każdy z budynków wyposażony jest w dwa dźwigi osobowe i dwie klatki schodowe.
      2. budynek Matchpoint A przy ul. Domaniewskiej 50A: to budynek biurowy, sześciokondygnacyjny, wyposażony w trzy dźwigi osobowe oraz dwie klatki schodowe.
      3. Godziny pracy w obiekcie przy ul. Domaniewskiej od godz. 17.30 do 6.00.

VI. Zasady składania ofert

Oferty należy złożyć w formie elektronicznej na adres: administracja@nfosigw.gov.pl  do dnia 17.01.2025 r.

Materiały

Zapytanie o cenę transportu mienia
Zapytanie​_o​_cenę​_-​_Transport​_Domaniewska.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2025 14:44 Anna Cendrowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
IM
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie usługi przeprowadzki (załadunku, transportu i rozładunku) mienia 1.0 13.01.2025 14:44 Anna Cendrowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}