W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY główny specjalista ds. medialnych

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa informuje, że nabór na stanowisko: główny specjalista ds. medialnych został zakończony. W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata do zatrudnienia.

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 06-11-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „oferta pracy GIP.GBI.GŁ.SP.MED.10.23” 
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Głównego Inspektoratu Pracy. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
 

Zakres obowiązków

  • obsługa mediów społecznościowych Głównego Inspektoratu Pracy oraz redagowanie treści na stronę www.pip.gov.pl, 
  • bieżąca współpraca z mediami,
  • pisanie i redagowanie tekstów przeznaczonych do komunikacji zewnętrznej Urzędu,
  • przygotowywanie materiałów graficznych, foto, audio i wideo GIP,
  • redakcja merytoryczna tekstów przeznaczonych do publikacji w miesięczniku "Inspektor Pracy",
  • współpraca z autorami tekstów zakwalifikowanymi do publikacji,
  • przygotowywanie własnych tekstów do miesięcznika "Inspektor Pracy".
     

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne : 

  • wykształcenie wyższe, preferowane o profilu dziennikarskim, humanistycznym lub administracyjnym,
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w redagowaniu i pisaniu tekstów dziennikarskich,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie kontaktów z partnerami zewnętrznymi.

Wymagania dodatkowe*: 

  • dobra orientacja w bieżącej tematyce gospodarczo-legislacyjnej, 
  • bardzo dobra znajomość technik działania mediów społecznościowych,
  • dobra znajomość technik fotograficznych i obróbki zdjęć,
  • dobra znajomość programów do edycji wideo,
  • dobra znajomość podstawowych programów graficznych,
  • dobra znajomość języka angielskiego. 

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru;

W przypadku składania oferty w formie papierowej oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
 

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni. 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Edyta Dzwonek
  • Telefon: 223918218
  • e-mail: rekrutacja@gip.pip.gov.pl
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, lub drogą elektroniczną na adres e-mail rekrutacja@gip.pip.gov.pl

Materiały

informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.10.2023 12:53 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE GIP GBI GŁÓWNY SPECJALISTA DS. MEDIALNYCH 2.0 25.01.2024 11:44 Edyta Dzwonek
GIP GBI GŁÓWNY SPECJALISTA DS. MEDIALNYCH 1.0 20.10.2023 12:53 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}