W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista / starszy specjalista / główny specjalista ds. Social Media - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa ogłasza nabór na stanowisko: specjalista / starszy specjalista / główny specjalista ds. Social Media - 1 etat

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 06-12-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy - GIP.GBI. SPEC.11.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami na platformach społecznościowych: Facebook, X, Instagram, LinkedIn,
  • monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności działań w mediach społecznościowych,
  • współpraca z innymi działami w celu opracowywania treści edukacyjnych i informacyjnych,
  • odpowiadanie na zapytania i komentarze,
  • śledzenie trendów w mediach społecznościowych oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań,
  • odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie naszymi kanałami w mediach społecznościowych,
  • promowanie działania urzędu za pomocą social mediów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy w Warszawie Biuro Informacji ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe,
  • na stanowisko specjalisty - 2 lata stażu na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko starszego specjalisty - 4 lata stażu na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko głównego specjalisty -  6 lata stażu na podstawie umów o pracę,

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi (minimum 2 lata),
  • portfolio z co najmniej trzema przykładami dotychczasowej pracy w social mediach,
  • znajomość narzędzi analitycznych oraz programów do montażu wideo (np. CapCut),
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • kreatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • zainteresowanie tematyką prawa pracy i działalności Państwowej Inspekcji Pracy,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • możliwość skorzystania z ulgowej usługi transportowej.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Edyta Dzwonek
  • Telefon: (22) 391 82 18
  • e-mail: rekrutacja@gip.pip.gov.pl
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.11.2024 11:35 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
GIP GBI Social Media 11.24 2.0 21.11.2024 11:54 Konrad Lewandowski
GIP GBI Social Media 11.24 1.0 20.11.2024 11:35 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}