W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista / starszy specjalista / główny specjalista

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa ogłasza nabór na stanowisko: specjalista / starszy specjalista / główny specjalista (1 etat)

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 17-10-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „oferta pracy GIP.GBI. SPEC.10.24” 
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Głównego Inspektoratu Pracy. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
 

Zakres obowiązków

  • obsługa mediów społecznościowych Głównego Inspektoratu Pracy oraz redagowanie treści na stronę www.pip.gov.pl, 
  • bieżąca współpraca z mediami,
  • pisanie i redagowanie tekstów przeznaczonych do komunikacji zewnętrznej Urzędu,
  • redakcja merytoryczna tekstów przeznaczonych do publikacji w miesięczniku "Inspektor Pracy",
  • przygotowywanie własnych tekstów do miesięcznika "Inspektor Pracy",
  • współpraca z autorami tekstów zakwalifikowanymi do publikacji,
  • opracowywanie dokumentów związanych z udzielaniem zamówień publicznych oraz przygotowywanie umów z wykonawcami.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Główny Inspektorat Pracy w Warszawie, Biuro Informacji, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy: 

  • wykształcenie wyższe, preferowane o profilu dziennikarskim, humanistycznym lub administracyjnym,
  • na stanowisko specjalisty - 2 lata stażu na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko starszego specjalisty - 4 lata stażu na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko głównego specjalisty - 6 lata stażu na podstawie umów o pracę,

Wymagania dodatkowe: 

  • wymagane doświadczenie - zgodnie z zaszeregowaniem na dane stanowisko w redagowaniu i pisaniu tekstów dziennikarskich,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie kontaktów z partnerami zewnętrznymi.
  • dobra orientacja w bieżącej tematyce gospodarczo-legislacyjnej, 
  • bardzo dobra znajomość technik działania mediów społecznościowych,
  • dobra znajomość podstawowych programów graficznych,
  • dobra znajomość języka angielskiego. 
     

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy);
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród;
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki;
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport;
  • możliwość skorzystania z ulgowej usługi transportowej.
     

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni. 
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Edyta Dzwonek
  • Telefon: 223918218
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ z dopiskiem: : „Oferta pracy GIP.GBI. SPEC.10.24”

Materiały

informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.10.2024 07:41 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
GIP GBI specjalista / starszy specjalista / główny specjalista 2.0 03.10.2024 12:06 Edyta Dzwonek
GIP GBI specjalista / starszy specjalista / główny specjalista 1.0 03.10.2024 07:41 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}