W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: radca / młodszy specjalista / specjalista ds. obsługi kancelaryjnej

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa ogłasza nabór na stanowisko: radca / młodszy specjalista / specjalista ds. obsługi kancelaryjnej (1 - etat)

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 26-01-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „oferta pracy GIP.GOZ.KANC.01.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Głównego Inspektoratu Pracy. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
 

Zakres obowiązków

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną Urzędu, 
  • przygotowywanie korespondencji do wysłania,
  • przyjmowanie, rozdzielanie oraz rejestracja korespondencji wpływającej,
  • odbiór i dostarczanie korespondencji do placówki pocztowej,
  • rozliczanie opłat pocztowych,
  • udział w pracach zespołu przygotowującego postępowanie o zamówienia publiczne na usługi pocztowe, prenumeratę prasy,
  • prowadzenie spraw archiwum zakładowego,
  • obsługa sal konferencyjnych.
     

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Główny Inspektorat Pracy w Warszawie, Departament Organizacyjny, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne : 

  • średnie: 
  • na stanowisko radca - 2 lata stażu na podstawie umów o pracę,
  • wykształcenie wyższe, 
  • na stanowisko młodszy specjalista - 1 rok stażu na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko specjalista - 2 lata stażu na podstawie umów o pracę,
  • min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z przewidywanym zakresem zadań (w tym staż, praktyka), 

Wymagania dodatkowe: 

  • biegła obsługa urządzeń biurowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • znajomość zagadnień z zakresu organizacji archiwum zakładowego i składnicy akt, pożądane przeszkolenie w tym zakresie lub ukończenie kursu archiwisty,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera m.in.: MS Office, poczty elektronicznej, Internetu, elektronicznego obiegu dokumentów,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • systematyczność, dokładność, terminowość,
  • komunikatywność.
     

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
 

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport;
  • możliwość skorzystania z ulgowej usługi transportowej.
     

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni. 
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Edyta Dzwonek
  • Telefon: 223918218
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, z dopiskiem: „Oferta pracy – GIP.GOZ.KANC.01.25” lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.01.2025 12:55 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
GIP GOZ RADCA/MŁODSZY SPECJALISTA/SPECJALISTA 1.0 08.01.2025 12:55 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}