W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: starszy specjalista/główny specjalista ds. zamówień publicznych (2 etaty)

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy, ul. Barska 28/30 02-315 Warszawa, ogłasza nabór na stanowisko: starszy specjalista/główny specjalista ds. zamówień publicznych (2 etaty).

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 04-08-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy - GIP.GOZ.ZP.02.24 

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • przygotowywanie materiałów (w tym opisu przedmiotu zamówienia), organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  • prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych,
  • prowadzenie ewidencji zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wzorów umów i umów pod podpis z wybranymi wykonawcami,
  • zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na stronie internetowej Urzędu ogłoszeń przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  •  przygotowywanie lub opiniowanie wniosków i dokumentacji dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • opiniowanie dokumentów przetargowych z jednostek organizacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy w Warszawie Departament Organizacyjny, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • na stanowisko główny specjalista: wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 6 lat na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko starszy specjalista: wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 4 lata na podstawie umów o pracę,

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,
  • co najmniej 4 lata pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
  • niezbędne doświadczenie przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej progi unijne – co najmniej dwa lata samodzielnego prowadzania postępowań w okresie ostatnich 5 lat po stronie Zamawiającego.
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia postępowań o wartości równej lub przekraczającej progi unijne,
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office (szczególnie: Excel i Word),
  • profesjonalizm, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy);
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • możliwość skorzystania z oferty programu MultiSport,
  • możliwość skorzystania z oferty programu tańszych biletów na przejazdy koleją.

Inne informacje

W procesie rekrutacji planowane jest przeprowadzenie testu kompetencyjnego z obszaru związanego z zakresem zadań przewidywanych do wykonywania na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Edyta Dzwonek
  • Telefon: tel. (22) 391 82 18
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.07.2024 15:30 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
GIP GOZ ZP 07.24 1.0 19.07.2024 15:30 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}