Tytuł/stanowisko: młodszy specjalista/specjalista/starszy specjalista/główny specjalista (ds. informatyki) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Białymstoku
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku, ul. Fabryczna 2, 15-483 Białystok, ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista/specjalista/starszy specjalista/główny specjalista (ds. informatyki) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Białymstoku
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.BS.SP.INF.OA.01.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku, ul. Fabryczna 2, 15-483 Białystok. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
Administrowanie systemami komputerowymi siedziby i oddziałów Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku:
- obsługa techniczna eksploatacji zasobów systemu informatycznego i związanej z nim infrastruktury,
- utrzymywanie serwerów, komputerów roboczych i urządzeń sieciowych
- w sprawności operacyjnej,
- wdrażanie technologii informatycznych w okręgowym inspektoracie pracy, nadzór oraz aktualizacja oprogramowania komputerowego,
- nadzór nad bezpieczeństwem danych przetwarzanych w sieci komputerowej OIP,
- koordynacja i nadzór napraw prowadzonych przez zewnętrzny serwis komputerowy,
- pomoc użytkownikom sieci w rozwiązywaniu problemów związanych
- z eksploatacją komputerów osobistych.
Praca z systemem przetwarzania danych z kontroli w ramach sporządzania raportów i zestawień statystycznych na potrzeby okręgowego inspektoratu pracy i Głównego Inspektoratu Pracy.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: podlaskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy: młodszy specjalista – minimum 1 rok, specjalista – minimum 4 lata, starszy specjalista – minimum 5 lat, główny specjalista – minimum 5 lat, na podstawie umów o pracę.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe z tytułem mgr inż., mgr., inż. o kierunku studiów związanych z informatyką,
- znajomość zagadnień związanych z administracją sieci opartej o Microsoft Windows Active Directory,
- znajomość zagadnień związanych z obsługą baz danych,
- znajomość zagadnień związanych z rozwiązywaniem problemów sprzętowych (serwery, przełączniki sieciowe, stacje robocze, komputery przenośne, drukarki, zasilacze awaryjne, etc.).
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Beata Brzozowska
- Telefon: (85) 678 57 46
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku, ul. Fabryczna 2, 15-483 Białystok, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB OIP Białystok_Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych
Białystok_Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.01.2025 07:49 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP BIAŁYSTOK informatyk 01.25 | 2.0 | 13.01.2025 08:05 Konrad Lewandowski |
OIP BIAŁYSTOK informatyk 01.25 | 1.0 | 13.01.2025 07:49 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP