W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY księgowy/starszy księgowy - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, informuje, że nabór na stanowisko: księgowy/starszy księgowy - 1 etat, został zakończony. W wyniku rekrutacji nie wyłoniono osoby do zatrudnienia.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 26-03-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nie wyłoniono najlepszych kandydatek/kandydatów

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.BG.KS.03.25”

O ważności oferty kandydata/ki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. 

Zakres obowiązków

  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych,
  • sporządzanie list wypłat dotyczących świadczeń na rzecz pracowników,
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników,
  • prowadzenie rejestrów wynikających z uregulowań wewnętrznych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: kujawsko-pomorskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • na stanowisko księgowy - wykształcenie średnie i minimum 2 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko starszy księgowy - wykształcenie wyższe i minimum 2 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę lub wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane kierunki wykształcenia: finanse, rachunkowość, ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • łatwość przyswajania wiedzy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,
  • mile widziane doświadczenie w sporządzaniu list wypłat dotyczących świadczeń na rzecz pracowników,
  • mile widziana znajomość przepisów prawa pracy,
  • odporność na stres.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  •  
  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Małgorzata Pokrętka
  • Telefon: + 48 508 280 599
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Bydgoszcz Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Bydgoszcz​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.03.2025 15:03 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE OIP BYDGOSZCZ księg 03.25 2.0 28.03.2025 14:54 Konrad Lewandowski
OIP BYDGOSZCZ księg 03.25 1.0 12.03.2025 15:03 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP