W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista/starszy specjalista - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista/starszy specjalista - 1 etat.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 02-02-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: „Oferta pracy - OIP.KT.SM.01.25

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami na platformach społecznościowych: Facebook, X, Instagram, LinkedIn,
  • monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności działań w mediach społecznościowych,
  • współpraca z innymi działami w celu opracowywania treści edukacyjnych
    i informacyjnych,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania i komentarze,
  • śledzenie trendów w mediach społecznościowych oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań,
  • odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie naszymi kanałami w mediach społecznościowych,
  • promowanie działań Urzędu za pomocą social mediów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: śląskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice

Wymagania

  1. Wymiar czasu pracy: pełny etat

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe,
  • staż pracy na stanowisko:
    • specjalisty – 2 lata na podstawie umów o pracę,
    • starszego specjalisty – 4 lata na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi (minimum rok),
  • portfolio z prowadzonych kampanii w mediach społecznościowych,
  • znajomość narzędzi analitycznych oraz programów do montażu wideo (np. CapCut),
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • kreatywność, elastyczność, umiejętności analityczne oraz umiejętność pracy w zespole,
  • zainteresowanie tematyką prawa pracy i działalności Państwowej Inspekcji Pracy.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe – kopia dyplomu ukończenia uczelni  oraz kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Barbara Koba, Wioleta Słupina
  • Telefon: (32) 604 15 17, (32) 604 15 16
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.01.2025 10:03 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP KATOWICE spec.SM.01.25 1.0 15.01.2025 10:03 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}