Tytuł/stanowisko: Główny specjalista z jednoczesnym powierzeniem pełnienia obowiązków kierownika Sekcji Organizacji
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce, 25-314 Kielce, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, ogłasza nabór na stanowisko: główny specjalista z jednoczesnym powierzeniem pełnienia obowiązków kierownika Sekcji Organizacji – (1 etat, umowa na czas określony).
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: OIP.KL.GŁ.SPEC.KSO.06.24
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- nadzór nad planowaniem, organizowaniem, koordynacją i kontrolą pracy podległych pracowników Sekcji Organizacji, w tym kancelarii;
- zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej Okręgu;
- nadzór nad całością działań gospodarczych, inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych oraz analiza kosztów na ww. cele;
- nadzór nad całością spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz nadzór nad wymaganą przepisami prawa dokumentacją i sprawozdawczością;
- nadzór nad prowadzonymi sprawami związanymi z ubezpieczeniem składników majątku;
- nadzór nad całością zamówień publicznych realizowanych przez jednostkę organizacyjną;
- nadzór nad obiegiem dokumentów w Sekcji;
- nadzór nad gospodarką samochodową w jednostce;
- zapewnienie realizacji przeprowadzenia wymaganej inwentaryzacji;
- nadzór nad realizacją przepisów bezpieczeństwa w zarządzanych nieruchomościach;
- zapewnienie realizacji obowiązków wynikających z działań właściwych organów w ramach zarządzania kryzysowego.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: świętokrzyskie
Wymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie: wyższe (magister);
- staż pracy: co najmniej 5 lat na podstawie umowy o pracę;
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne;
- co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
- znajomość zagadnień i przepisów w zakresie zamówień publicznych;
- znajomość zagadnień związanych z gospodarką samochodową (zarządzanie flotą pojazdów służbowych i ich eksploatacją);
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem kryzysowym;
- znajomość zagadnień związanych z inwentaryzacją;
- prawo jazdy kat. „B”;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- otwartość na innowacje i kreatywność;
- rzetelność, terminowość oraz zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych zadań;
- zdolność do pracy pod presją czasu;
- komunikatywność i umiejętność prowadzenia negocjacji.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
INNE INFORMACJE
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anna Adamczyk
- Telefon: 413403202
- Adres: Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, z dopiskiem: „Oferta pracy –OIP.KL.GŁ.SPEC.KSO.06.24” lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
Informacja_dot_przetwarzania_danych_osobowychInformacja_dot_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.11MB oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.06.2024 09:00 Edyta Dzwonek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Edyta Dzwonek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP KIELCE główny specjalista z jednoczesnym powierzeniem pełnienia obowiązków kierownika Sekcji Organizacji | 1.0 | 14.06.2024 09:00 Edyta Dzwonek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP