W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Główny specjalista z jednoczesnym powierzeniem pełnienia obowiązków kierownika Sekcji Organizacji

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce, 25-314 Kielce, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, ogłasza nabór na stanowisko: główny specjalista z jednoczesnym powierzeniem pełnienia obowiązków kierownika Sekcji Organizacji – (1 etat, umowa na czas określony).

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 30-06-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: OIP.KL.GŁ.SPEC.KSO.06.24
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce.  Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
 

Zakres obowiązków

  • nadzór nad planowaniem, organizowaniem, koordynacją i kontrolą pracy podległych pracowników Sekcji Organizacji, w tym kancelarii;
  • zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej Okręgu;
  • nadzór nad całością działań gospodarczych, inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych oraz analiza kosztów na ww. cele;
  • nadzór nad całością spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz nadzór nad wymaganą przepisami prawa dokumentacją i sprawozdawczością;
  • nadzór nad prowadzonymi sprawami związanymi z ubezpieczeniem składników majątku;
  • nadzór nad całością zamówień publicznych realizowanych przez jednostkę organizacyjną;
  • nadzór nad obiegiem dokumentów w Sekcji;
  • nadzór nad gospodarką samochodową w jednostce;
  • zapewnienie realizacji przeprowadzenia wymaganej inwentaryzacji;
  • nadzór nad realizacją przepisów bezpieczeństwa w zarządzanych nieruchomościach;
  • zapewnienie realizacji obowiązków wynikających z działań właściwych organów w ramach zarządzania kryzysowego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: świętokrzyskie
Okręgowy Inspektorat Pracy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie: wyższe (magister);
  • staż pracy: co najmniej 5 lat na podstawie umowy o pracę;

Wymagania dodatkowe: 

  • preferowane wykształcenie wyższe techniczne;
  • co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
  • znajomość zagadnień i przepisów w zakresie zamówień publicznych;
  • znajomość zagadnień związanych z gospodarką samochodową (zarządzanie flotą pojazdów służbowych i ich eksploatacją);
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem kryzysowym;
  • znajomość zagadnień związanych z inwentaryzacją; 
  • prawo jazdy kat. „B”;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • otwartość na innowacje i kreatywność;
  • rzetelność, terminowość oraz zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych zadań;
  • zdolność do pracy pod presją czasu;
  • komunikatywność i umiejętność prowadzenia negocjacji.
     

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
 

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
     

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni. 
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Anna Adamczyk
  • Telefon: 413403202
  • Adres: Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, z dopiskiem: „Oferta pracy –OIP.KL.GŁ.SPEC.KSO.06.24” lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

Informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych
Informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.11MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.06.2024 09:00 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP KIELCE główny specjalista z jednoczesnym powierzeniem pełnienia obowiązków kierownika Sekcji Organizacji 1.0 14.06.2024 09:00 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}