W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: SPECJALISTA ds. zamówień publicznych

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce, 25-314 Kielce, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista ds. zamówień publicznych w Sekcji Organizacji

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 30-06-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: : „Oferta pracy – OIP.KL.SP.SO.06.24”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
 

Zakres obowiązków

  • przygotowanie materiałów (w tym opisu przedmiotu zamówienia), organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • przygotowywanie wzorów umów i umów pod podpis z wybranymi wykonawcami;
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonych w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 
  • zapewnienie realizacji obowiązków wynikających z działań organów w ramach zarządzania kryzysowego;
  • opracowywanie planów zakupów, dostaw i usług.
     

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: świętokrzyskie
Okręgowy Inspektorat Pracy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy: 

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • minimum 4 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe: 

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych;
  • doświadczenie przy samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  • mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
  • profesjonalizm, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office.
     

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
 

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
     

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni. 
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Anna Adamczyk
  • Telefon: 413403202
  • Adres: Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.KL.SP.SO.06.24” lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

Informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych
Informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.11MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.06.2024 11:30 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP KIELCE SPECJALISTA W SEKCJI ORGANIZACJI 1.0 13.06.2024 11:30 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}