W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY specjalista w Sekcji Organizacji - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce, informuje, że nabór na stanowisko: specjalista w Sekcji Organizacji - 1 etat został zakończony. W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata do zatrudnienia.

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-06-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.KL.SP.SO.05.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • przygotowanie materiałów (w tym opisu przedmiotu zamówienia), organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  • przygotowywanie wzorów umów i umów pod podpis z wybranymi wykonawcami,
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonych w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • zapewnienie realizacji obowiązków wynikających z działań organów w ramach zarządzania kryzysowego,
  • opracowywanie planów zakupów, dostaw i usług.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: świętokrzyskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • minimum 4 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja lub ekonomia,
  • mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
  • doświadczenie przy samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office.

Wymagane dokumenty

    • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
    • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Anna Adamczyk
  • Telefon: (41) 340 32 02
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych
Informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.05.2024 12:07 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE OIP KIELCE specjalista w SO 05.24 2.0 12.06.2024 12:48 Edyta Dzwonek
OIP KIELCE specjalista w SO 05.24 1.0 21.05.2024 12:07 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}