Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY specjalista w Sekcji Organizacji - 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce, informuje, że nabór na stanowisko: specjalista w Sekcji Organizacji - 1 etat został zakończony. W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata do zatrudnienia.
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.KL.SP.SO.05.24”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- przygotowanie materiałów (w tym opisu przedmiotu zamówienia), organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- przygotowywanie wzorów umów i umów pod podpis z wybranymi wykonawcami,
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonych w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- zapewnienie realizacji obowiązków wynikających z działań organów w ramach zarządzania kryzysowego,
- opracowywanie planów zakupów, dostaw i usług.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: świętokrzyskie
Wymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum 4 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja lub ekonomia,
- mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
- doświadczenie przy samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- dobra znajomość programów pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty
-
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anna Adamczyk
- Telefon: (41) 340 32 02
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacja_dot_przetwarzania_danych_osobowych
Informacja_dot_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 21.05.2024 12:07 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
ZAKOŃCZONE OIP KIELCE specjalista w SO 05.24 | 2.0 | 12.06.2024 12:48 Edyta Dzwonek |
OIP KIELCE specjalista w SO 05.24 | 1.0 | 21.05.2024 12:07 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP