W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: główny specjalista do spraw związanych z obsługą sygnalistów

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź ogłasza nabór na stanowisko: główny specjalista do spraw związanych z obsługą sygnalistów (1 etat)

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 01-10-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.LD.SYGN.GS.09.24”.
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
 

Zakres obowiązków

  • poradnictwo prawne (w zakresie spraw należących do właściwości Państwowej Inspekcji Pracy),
  • obsługa kanałów dokonywania zgłoszeń o naruszeniach,
  • prowadzenie rejestrów zgłoszeń oraz środków ochrony osób zgłaszających nieprawidłowości.
     

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi W Sekcji ds. Obsługi Zgłoszeń Zewnętrznych i Wewnętrznych Sygnalistów

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa, 
  • staż pracy 5 lat na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i procedur administracyjnych,
  • znajomość Kodeksu Pracy, Kodeksu Karnego Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych, w aspektach związanych z odpowiedzialnością porządkową, dyscyplinarną i karną osób pełniących funkcje publiczne, w tym pracowników i urzędników administracji publicznej, 
  • znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
  • znajomość przepisów krajowych oraz unijnych dotyczących ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa krajowego i unijnego (m.in. dotyczących odpowiedzialności urzędniczej, korupcji, niegospodarności w dysponowaniu finansowymi środkami publicznymi), w szczególności w związku z wykonywaną przez te osoby pracą na rzecz podmiotu prawnego (tzw. „ochrona sygnalistów”),
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych, analitycznego myślenia,
  • umiejętność obsługi komputera m.in.: MS Office, systemu informacji prawnej - Lex, poczty elektronicznej, Internet,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, staranność.
     

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys wraz z danymi umożliwiającymi kontakt z osobą składającą ofertę (numer telefonu, adres e-mail),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na wymienionym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
 

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
     

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni. 
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Marzena Fiuk
  • Telefon: (48) 453 696 981
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.LD.SYGN.GS.09.24” lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

Informacje​_dotyczące​_przetwarzania​_danych​_osobowych
Informacje​_dotyczące​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.09MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.09.2024 07:50 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP ŁÓDŹ GŁÓWNY SPECJALISTA DO SPRAW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ SYGNALISTÓW 3.0 16.09.2024 12:22 Edyta Dzwonek
OIP ŁÓDŹ GŁÓWNY SPECJALISTA DO SPRAW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ SYGNALISTÓW 2.0 16.09.2024 11:29 Edyta Dzwonek
OIP ŁÓDŹ GŁÓWNY SPECJALISTA DO SPRAW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ SYGNALISTÓW 1.0 16.09.2024 07:50 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}