W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Prewencji i Promocji – 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Prewencji i Promocji – 1 etat

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 03-12-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy-OIP.LD.PR.11.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
  • współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
  • reprezentowanie na targach i imprezach zewnętrznych naszej placówki,
  • przygotowywanie działań prewencyjnych,
  • przygotowywania i organizacja konkursów PIP z zakresu prewencji,
  • prowadzenie działań prewencyjno-promocyjnych
  • doradztwo w zakresie prawa pracy i bhp.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  •  wykształcenie wyższe humanistyczne (magisterskie) m.in. w obszarze prawa, administracji, ekonomii, zarządzania, kadr i płac,
  • staż pracy minimum 1 rok na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i procedur administracyjnych,
  • znajomość Kodeksu Pracy, Kodeksu Karnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych, w aspektach związanych z odpowiedzialnością porządkową, dyscyplinarną i karną osób pełniących funkcje publiczne , w tym pracowników i urzędników administracji publicznej,
  • znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
  • znajomość przepisów krajowych oraz unijnych  dotyczących ochrony osób zgłaszających naruszenie prawa krajowego i unijnego (m.in. dotyczących odpowiedzialności urzędniczej, korupcji, niegospodarności w dysponowaniu finansowymi środkami publicznymi), w szczególności w związku z wykonywaną przez te osoby pracą na rzecz podmiotu prawnego (tzw. ”ochrona sygnalistów”,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych, analitycznego myślenia;,
  • umiejętność obsługi komputera m.in.: MS Office, systemu informacji prawnej – Lex, poczty elektronicznej i Internetu,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność , staranność.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys wraz z danymi umożliwiającymi kontakt z osobą składającą ofertę (numer telefonu, adres e-mail),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na wymienionym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Marzena Fiuk
  • Telefon: (48) 453 696 981
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacje​_dotyczące​_przetwarzania​_danych​_osobowych
Informacje​_dotyczące​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.11.2024 09:49 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KOnrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP ŁÓDŹ MŁ.SP. SPP 11.24 2.0 22.11.2024 12:28 Konrad Lewandowski
OIP ŁÓDŹ MŁ.SP. SPP 11.24 1.0 19.11.2024 09:49 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}