Tytuł/stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Prewencji i Promocji – 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Prewencji i Promocji – 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy-OIP.LD.PR.11.24”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
- współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
- reprezentowanie na targach i imprezach zewnętrznych naszej placówki,
- przygotowywanie działań prewencyjnych,
- przygotowywania i organizacja konkursów PIP z zakresu prewencji,
- prowadzenie działań prewencyjno-promocyjnych
- doradztwo w zakresie prawa pracy i bhp.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe humanistyczne (magisterskie) m.in. w obszarze prawa, administracji, ekonomii, zarządzania, kadr i płac,
- staż pracy minimum 1 rok na podstawie umów o pracę.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i procedur administracyjnych,
- znajomość Kodeksu Pracy, Kodeksu Karnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych, w aspektach związanych z odpowiedzialnością porządkową, dyscyplinarną i karną osób pełniących funkcje publiczne , w tym pracowników i urzędników administracji publicznej,
- znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
- znajomość przepisów krajowych oraz unijnych dotyczących ochrony osób zgłaszających naruszenie prawa krajowego i unijnego (m.in. dotyczących odpowiedzialności urzędniczej, korupcji, niegospodarności w dysponowaniu finansowymi środkami publicznymi), w szczególności w związku z wykonywaną przez te osoby pracą na rzecz podmiotu prawnego (tzw. ”ochrona sygnalistów”,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych, analitycznego myślenia;,
- umiejętność obsługi komputera m.in.: MS Office, systemu informacji prawnej – Lex, poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność , staranność.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys wraz z danymi umożliwiającymi kontakt z osobą składającą ofertę (numer telefonu, adres e-mail),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na wymienionym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Marzena Fiuk
- Telefon: (48) 453 696 981
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacje_dotyczące_przetwarzania_danych_osobowych
Informacje_dotyczące_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.09MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.11.2024 09:49 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- KOnrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP ŁÓDŹ MŁ.SP. SPP 11.24 | 2.0 | 22.11.2024 12:28 Konrad Lewandowski |
OIP ŁÓDŹ MŁ.SP. SPP 11.24 | 1.0 | 19.11.2024 09:49 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP