W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: starszy referent w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu Oddz. Leszno – 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań ogłasza nabór na stanowisko: starszy referent w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu Oddz. Leszno – 1 etat

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 20-01-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko – OIP.PZL.KANC.12.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie kancelarii Oddziału w Lesznie, w tym obsługa korespondencji,
  • zakładanie i prowadzenie spraw oraz rejestrów z wykorzystaniem systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
  • przygotowywanie projektów pism,
  • prowadzenie składnicy akt,
  • zastępowanie pracownika sekretariatu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: wielkopolskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddział w Lesznie, ul. Spółdzielcza 2H, 64-100 Leszno

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie średnie  i co najmniej roczny staż pracy na podstawie umów o pracę,

lub

  • wykształcenie wyższe – staż pracy nie jest wymagany.

 Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe o kierunkach prawniczych lub administracyjnych,
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym,
  • doświadczenie w pracy kancelaryjnej,
  • znajomość w niezbędnym zakresie funkcjonowania administracji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy, łatwość komunikacji,
  • umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie ze stresem.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz nagrody okresowe za efekty w pracy,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej, żłobków i przedszkoli, do kolonii dla dzieci i młodzieży w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze. Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Emilia Poprawa, Lucyna Karasiewicz
  • Telefon: (61) 628 40 32
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
RODO​_przy​_rekrutacji​_OIP​_Poznań.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.12.2024 13:04 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP POZNAŃ kancelaria 12.24 1.0 23.12.2024 13:04 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}